آفتاب
در بیست‌و‌هفتمین شماره هفته نامه «نماینده» بررسی شد؛

مهندسی سیاسی برای کمیسیون آموزش مجلس دهم

مهندسی سیاسی برای کمیسیون آموزش مجلس دهم

هفته نامه نماینده در شماره این هفته خود علاوه بر گفتگو با اکبر ترکان، به بررسی «مهندسی سیاسی برای کمیسیون آموزش مجلس دهم» پرداخته است.

به گزارش خبرگزاری مهر، هفته‌نامه «نماینده» در آخرین شماره خود به بهانه سومین سالروز انتخاب روحانی به ریاست دولت یازدهم و دویست و چهل و ششمین روز پس از اجرایی شدن برجام، به سراغ «اکبر ترکان»، مشاور ارشد رئیس جمهور رفته و همچنین «مهندسی سیاسی برای کمیسیون آموزش مجلس دهم» را بررسی کرده است.

این شماره علاوه بر یادداشت‌ها و گفتارهایی از حسن نوروزی؛ نماینده مردم رباط کریم و عضو کمیسیون اصل ۹۰، مصطفی کواکبیان نماینده مردم تهران و عضو کمیسیون امنیت ملی، مرتضی نبوی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، غلامرضا مصباحی مقدم عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، در گفتگو با «حمیدرضا حاجی بابایی» به فضای سیاسی این روزهای مجلس نوپای دهم و خبرسازی‌ها پیرامون فراکسیون ولایت پرداخته است.

پرونده‌هایی برای «سیاست‌های اقتصادی دولت و کارخانه‌هایی که به سرنوشت ارج‌ دچار خواهند شد»، «گرانترین سفره افطار در سال‌های اخیر»، «معتادان و اتاق‌های امن تزریق» و پاسخ‌های کارشناسان و مسئولان آمریکایی به این سوال که «چرا ایران می‌تواند برجام را آتش بزند؟» نیز علاوه بر درِگوشی‌هایی از اخبار پشت پرده، از دیگر خواندی‌های بیست و هفتمین شماره هفته‌نامه «نماینده» بشمار می‌رود.

کد N1303517

وبگردی