آفتاب

وزرای بهداشت، اطلاعات و رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی هفته آینده در مجلس

وزرای بهداشت، اطلاعات و رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی هفته آینده در مجلس

تهران-ایرنا-وزرای بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و اطلاعات،رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی و رییس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز هفته آینده با حضور در جلسات علنی مجلس شورای اسلامی به نمایندگان گزارش می دهند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایرنا، مجلس شورای اسلامی هفته آینده در روزهای یکشنبه و سه شنبه جلسه علنی دارد، خانه ملت هفته آینده به دلیل برگزاری کمیسیون های تخصصی در دو نوبت صبح و عصر در روز دوشنبه جلسه علنی ندارد.
حسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی قرار است هفته آینده در مورد وضعیت بهداشت، درمان، بیمه‌های‌ تکمیلی و اقتصاد مقاومتی (وضع‌ موجود، چالشها و پیشنهادها) به نمایندگان گزارش دهد.
همچنین قرار است رئیس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز در مورد عملکرد آن ستاد و اقتصاد مقاومتی (وضع موجود، چالشها و پیشنهادها) گزارش خود را ارائه کند.
محمد باقر نوبخت رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور از دیگر مدیران دولتی است که هفته آینده در مورد برنامه ششم توسعه کشور و اقتصاد مقاومتی (وضع موجود، چالشها و پیشنهادها)به نمایندگان مجلس گزارش خواهد داد.
حجت الاسلام والمسلمین محمود علوی وزیر اطلاعات نیز هفته آینده در مورد امنیت کشور و اقتصاد مقاومتی (وضع موجود، چالشها و پیشنهادها) به خانه ملتی ها گزارش می دهد.
سیام**9121** 1701
کد N1301377

وبگردی