آفتاب
رئیس شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان:

انتخابات سال 92 سایه جنگ را از کشور دور کرد

انتخابات سال 92 سایه جنگ را از کشور دور کرد

بوشهر-ایرنا- رئیس شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان گفت: رئیس دولت های نهم و دهم با شعارهای آرمان گرایانه خود دروازه جنگ و سرکوب گری را در فراروی ملت گذاشتند که هنوز ملت ایران در پس دادن تاوان آن هستند و انتخابات سال 92 سایه جنگ را از کشور دور کرد.

به گزارش ایرنا، «سید محمد صادق خرازی» شامگاه دوشنبه در همایشی به مناسبت 24 خرداد با عنوان «روحانی تنها نیست» در بوشهر افزود: تا ابتدای فعالیت دولت های نهم و دهم حتی یک قطعنامه از نهادی بین المللی علیه ایران وجود نداشت.
وی گفت: تدبیر و خردورزی دولت روحانی باعث شده تا در یکهزار سال گذشته ایران هیچگاه در وضعیت قدرت بین المللی امروزی خود قرار نگرفته باشد.
این فعال سیاسی اظهار داشت: مردم ایران در انتخابات ریاست جمهوری 24 خرداد 92 با رای و شکوه حضور خود ادبیات جدیدی در عرصه سیاسی کشور خلق کردند.
وی با اشاره به اینکه آرمان مقدس ما تجلی اصلاح طلبی است که معنی و مفهوم آن اصلاح فرد و جامعه در طول تاریخ است، گفت: نتیجه حماسه 24 خرداد پاسخ نه به تفکری است که دروغ، فریب و سیاهی را بر ایران حاکم کرده بود.
خرازی اظهار داشت: در انتخابات ریاست جمهوری 92 مردم با انتخاب خود که به گفته مولای آنها رای مردم حق الناس است در برابر هشت سال تیرگی و سیاهی، امید را رونقی دوباره بخشیدند.
این فعال سیاسی ادامه داد: در حماسه 24 خرداد 92 روسای جمهوری دولت اصلاحات و سازندگی به عنوان مظهر شکوه ملت ایران بطور مجدد رای ملت را با شکوه ترسیم کردند.
وی گفت: دوم خرداد همان حماسه ای است که در سوم خرداد رخ داده و سوم خرداد نیز همان حماسه رخ داده در دوم خرداد است.
خرازی افزود: در هشت سالی که دولت سابق زمامدار مملکت بود مشخص نشد با ثروت و پول هنگفت و با آن قدرت بلامنازع که پیدا کرده بودند با پیچیدگی و راز و رمزهایی خود برای تصرفات مالی چه اقدامی کردند.
این فعال اصلاح طلب گفت: هم اینک جمهوری اسلامی ایران یکی از حساس ترین دوران تاریخی خود را سپری می کند که در این مقطع اصلاح طلبان باید ابتدا متحد باشند و به دنبال آن از هیچ تلاشی برای خدمت به مردم دریغ نکنند.
وی با بیان اینکه در شرایط کنونی باید به دولت تدبیر و امید فرصت داد، تصریح کرد: در سایه این فرصت دولت می تواند از مذاکرات سیاسی و بین المللی خود نتیجه لازم را کسب کند.
خرازی افزود: در یکصد سال اخیر 97 مذاکره مهم و سیاسی در حوزه جغرافیای سیاسی ایران انجام گرفته که دلیل شکوه و پیروزی مردم ایران در آن چیزی جز مقاومت و پایداری نبوده است و این مهم با حضور همه جانبه مردم در صحنه سیاسی و بین المللی رقم خورده است.
وی گفت: پیروزی مردم در انتخابات 92 دارای عقبه ای با بستری گسترده و پهناوری است و
امروز نیز دولت با شکوه حضور، ایمان، اراده و عزم راسخ خود توانسته موقعیت کنونی ایران را به مرحله ثبات و جدیت برسانند.
خرازی افزود: کسانی که سرابی بیش نیستند در برابر اراده مردم هیچ هستند و مردم آنها را به زوال خواهند کشید.
وی تاکید کرد: اصلاح طلبان به آرای مردم و قانون اساسی به عنوان سند میثاق ملی نه تنها ایمان دارند بلکه برای حفظ آن حاضر به جان دادن هستیم.
خرازی گفت: مردم با هوشیاری و درایت خود باید از دولتی که هدفش رفاه مردم است حمایت لازم را داشته باشند.
وی یادآور شد: هر دولتی نقاط ضعف و مثبتی دارد ولی این دولت با عزم و اراده خود می خواهد بدون گفتن دروغ به ملت خدمت کند.
آیین گرامیداشت 24 خرداد سالروز پیروزی اعتدال و تدبیر به همت حزب ندای ایرانیان در سرسرای اجتماعات کانون فرهنگی تربیتی امام (ره) بوشهر برگزار شد.
7212/ 6045**شبس*1613
کد N1297483

وبگردی