آفتاب

مهاجم تیم ملی فوتبال جوانان تیمور شرقی به تیم سپاهان اصفهان پیوست

مهاجم تیم ملی فوتبال جوانان تیمور شرقی به تیم سپاهان اصفهان پیوست

اصفهان - ایرنا - پدرو هنریکه اولیویرا بازیکن برزیلی الاصل تیم ملی فوتبال زیر 23 سال تیمور شرقی با عقد قراردادی یکساله به تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان پیوست.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا، این بازیکن با نام کامل « پدرو هنریکه الیویرا کورتس گوئیس » متولد 17 ژانویه 1992 میلادی در سائوپائولو برزیل است.
این مهاجم 24 ساله فوتبال خود را از سال 2004 میلادی در تیم جوانان سائوپائولو آغاز کرد و پس از سه سال بازی در این باشگاه در سال 2008 به تیم جوانان گرمیو نقل مکان کرد.
براساس اعلام باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، اولیویرا در سوم دسامبر 2013 با دریافت گذرنامه جمهوری دموکراتیک تیمور شرقی، ملیت آسیایی برگزید و به همین دلیل به عنوان بازیکن دو ملیتی برزیلی - تیمور شرقی به حساب می آید و می توان از این بازیکن به عنوان سهمیه آسیایی استفاده کرد.
پدرو هنریکه اولیویرا در سال 2014 قاره آسیا را برای ادامه دوران حرفه ای فوتبال خود انتخاب کرد و به تیم المسیمیر قطر پیوست و با درخشش در این تیم توانست در پایان لیگ با انجام 12 بازی و زدن 9 گل عنوان آقای گلی لیگ قطر را به خود اختصاص دهد.
این بازیکن در سال 2015 به تیم العروبة عمان پیوست و پس از آن نیز به عضویت تیم PKNS FC مالزی درآمد و توانست در 13 بازی 8 گل به ثمر برساند.
بازیکن تازه وارد تیم فوتبال سپاهان در سال 2016 به تیم ایرفورس سنترال تایلند پیوست.
در کارنامه این بازیکن انجام چهار بازی برای تیم ملی زیر 23 سال تیمور شرقی وجود دارد که در این بازی ها موفق به زدن یک گل شده است.
تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان در فصل گذشته لیگ برتر باشگاه های کشور با کسب نتایج دور از انتظار به کسب جایگاه یازدهم بسنده کرد.
تیم فوتبال سپاهان تاکنون پنج بار عنوان قهرمانی لیگ برتر باشگاه های کشور را از آن خود کرده است.
د/6020/ 2093/ 6022
کد N1296247

وبگردی