آفتاب

سندرز: به شرط برخورد با بحران های مالی از کلینتون حمایت می کنم

سندرز: به شرط برخورد با بحران های مالی از کلینتون حمایت می کنم

نیویورک-ایرنا- برنی سندرز با تایید این خبر که روز سه شنبه آینده با هیلاری کلینتون دیدار و گفت وگو خواهد کرد تلویحا شرط حمایت خود از او را عزم راسخ او به برخورد با بحران های حقیقی کشور بخصوص نظام مالی آمریکا ذکر کرد.

به گزارش ایرنا، برنی سندرز یکی از دو نامزد حزب دموکرات آمریکا در انتخابات ریاست جمهوری این کشور روز یکشنبه در گفت وگو با شبکه خبری ا بی سی خبر دیدار خود با هیلاری کلینتون وگفت وگو بر سر حمایت مشروط خود از او را تایید کرد.
سندرز شرط اصلی خود درحمایت از کلینتون را ارزیابی اولویت های او در صورت پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا اعلام کرد وگفت در این دیدار خواهد دید که کلینتون و رهبران حزب دموکرات تا چه اندازه حاضر و مصمم به گرفتن مواضع ترقی خواهانه در برخورد با معضلات وبحران های کشورش و دگرگون کردن حزب دموکرات این کشور خواهند بود.
وی تاکید کرد که در این دیدار انتظار دارد کلینتون را فردی مصمم و قاطع برای مقابله با چالش های اصلی و مهمی نظیر نظام مالیاتی آمریکا ببیند و اطمینان حاصل کند که آیا کلینتون حاضر خواهد بود با بستن مالیات های سنگین تر بر ثروتمندان آمریکایی آنان را وادار به پرداختن سهم عادلانه خود برای برخورد با بحران های این کشور کند یا نه .
سندرز از جمله بحران هایی را که انتطار برخورد جدی با آن را دارد به بحران کودکان فقیر آمریکایی اشاره کرد و گفت که کشورش در قیاس با سایر کشور های توسعه یافته جهان بالاترین در صد کودکان فقیر جهان را دارد.
سندرز درادامه گفت: آنچه میلیون ها نفر مردم آمریکا انتظار شنیدن و دیدنش از کلینتون را دارند این است که او تا چه اندازه مصمم است بحران های این کشور را حل کند وحزب دموکرات را از حزبی که کارش جمع آوری اعانه از نوابان ثروت این کشور است به حزبی تبدیل کند که بدرد و رنج طبقه متوسط روبه فول جامعه آمریکا توجه کند.
اروپام-4-541 ** شبد ** 1095
کد N1295638

وبگردی