آفتاب

طومار کیشوندان برای تداوم حضور مونسان در کیش

طومار کیشوندان برای تداوم حضور مونسان در کیش

ایلنا: مشاور رسانه ای مدیرعامل منطقه آزاد کیش با تاکید بر اینکه مجموعه مدیریت منطقه آزاد کیش بدون توجه به شایعات در حال پیشبرد اهداف و ماموریت سازمانی هستند، گفت: در سه سال گذشته با مدیریت دولت تدبیر و امید بسیاری از پروژه های مهم عمرانی از جمله برق‌رسانی و راه‌اندازی فاضلاب و ایجاد فضای سبز و ... به سرانجام رسیدند.

مرتضی بلوکی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با بیان اینکه کیشوندان و اتحادیه اصناف جزیره کیش نگران اتمام دوره مدیریت آقای مونسان هستند، اظهار داشت : کیشوندان طوماری با هزاران امضا برای باقی ماندن آقای مونسان به سمت ریاست منطقه آزاد کیش تهیه کرده‌اند.

وی ادامه داد: در حال حاضر شایعاتی مبنی بر رفتن آقای مونسان از کیش و حضور  ایشان در دولت به عنوان وزیر شنیده می شود اما مجموعه مدیریت منطقه آزاد کیش بدون توجه به این شایعات به کار خود ادامه می دهد.

مشاور رسانه‌ای مدیرعامل منطقه آزاد کیش با بیان اینکه در طول سه سال مدیریت آقای مونسان بسیاری از پروژه های عمرانی که بلاتکلیف مانده بودند، اجرایی شد، اظهار داشت: بسیاری از مشکلات عمرانی و زیرساختی جزیره به صورت کامل رفع شد و با اجرای سیاست‌های راهبردی میزان ورود گردشگر داخلی و خارجی به کیش افزایش یافت.

وی با اشاره به بهبود فضای کسب و کار در جزیره کیش در طول دوران دولت یازدهم، گفت: در این مدت ورود سرمایه گذاران خارجی به طور چشمگیری افزایش یافت به طوری که امروز کیش به دروازه  ورودی سرمایه گذاران به کشور تبدیل شده است.

بلوکی ادامه داد: در این مدت نه تنها طرح های عمرانی با سرعت قابل توجهی پیش رفت بلکه شاهد ارتقا کیفیت طرح های فرهنگی نیز بودیم. به طوری که حضور کیشوندان و مسئولان سازمان منطقه آزاد کیش در برنامه‌های ملی و مذهبی افزایش یافت. از جمله اقدامات فرهنگی می‌توان به این موارد اشاره کرد:

- حضور سازمان منطقه آزاد کیش و کیشوندان در مراسم شب‌های قدر در قطعه شهدای گمنام بهشت زهرا

- برگزاری مسابقات قرآنی و دینی در قطعه شهدای گمنام تهران و اهدای 18 جایزه بلیط رفت و برگشت کیش و مشهد

- چاپ و توزیع مفاتیح الجنان در قطعه شهدای گمنام بهشت زهرای تهران

- توزیع کتاب‌های داستانی و اهدای جوایز به کودکان

- اعزام یک پرواز برای شرکت کیشوندان در مراسم ارتحال حضرت امام (ره) و زیارت حضرت معصومه، امامزاده صالح و شاه عبدالعظیم.

همچنین در طول سه سال گذشته جشنواره تابستانی کیش بسیار متفاوت‌تر از سال‌های گذشته برگزار شد و میزان رضایت مندی کیشوندان و مسافران از روند برگزاری این جشنواره افزایش یافت.

وی در پایان گفت: امیدواریم شاهد پیشرفت روز افزون منطقه آزاد کیش با وجود مدیران موفق همچون آقای مونسان باشیم.  

کد N1294531

وبگردی