آفتاب

برپایی اردوی تیم ملی سپک تاکرای بانوان ایران در تالش گیلان

برپایی اردوی تیم ملی سپک تاکرای بانوان ایران در تالش گیلان

تالش، آستارا - ایرنا - اردوی تیم ملی سپک تاکرای بانوان جمهوری اسلامی ایران به میزبانی استان گیلان و در شهرستان تالش آغاز ‌شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان تالش روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: تیم ملی سپک تاکرای بانوان کشور به‌منظور آماده‌سازی جهت حضور در مسابقات جهانی که مهرماه امسال در کشور تایلند برگزار می‌شود، در این اردو حضور دارند.
عیسی نوری‌زاده ادامه داد: این اردو تا سی ام خردادماه برگزار می شود.
وی با بیان اینکه این اردو حکم گزینشی تیم ملی سپک تاکرای بانوان کشور را دارد، افزود: تعداد 16 نفر از ملی پوشان از استان‌های مرکزی، گیلان، تهران، خراسان، کرمان و چهارمحال بختیاری در این اردو شرکت دارند و زیر نظر سارا شهسواری سرمربی تیم ملی سپک تاکرای جمهوری اسلامی ایران در مجموعه ورزشی المپیک تالش تمرین می کنند.
وی با اشاره به جایگاه ممتاز ایران در آسیا و حضور چند بانوی ملی پوش گیلانی در این اردو گفت: تیم سپک تاکرای ایران، شانس های قهرمانی در رقابت های جهانی تایلند را دارد و رشته ورزشی سپک تاکرا زیر نظر انجمن‌های ورزشی اداره می‌شود.
مساحت تقریبی زمین ورزش سپک تاکرا به اندازه زمین والیبال است و به ورزش والیبال شباهت زیادی دارد ولی سپک تاکرا با پا انجام می‌شود.
شهرستان تالش با بیش از 190 هزار نفر جمعیت، در 110 کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع است.
7106/2007
کد N1290971

وبگردی