آفتاب

سپاهان باتری اصفهان با شرکت سوزوکی همکاری می‌کند

سپاهان باتری اصفهان با شرکت سوزوکی همکاری می‌کند

سپاهان باتری در دو همایش بزرگ در تهران از دو محصول جدید رونمایی کرد. این شرکت طی تفاهم‌نامه‌ای با شرکت سوزوکی در زمینه تولیدات باتری ...

دنیای اقتصاد، اصفهان:سپاهان باتری در دو همایش بزرگ در تهران از دو محصول جدید رونمایی کرد. این شرکت طی تفاهم‌نامه‌ای با شرکت سوزوکی در زمینه تولیدات باتری همکاری خواهند کرد.به گزارش دنیای اقتصاد، این شرکت به عنوان یکی از بزرگ‌ترین باتری‌سازان خاورمیانه در همایشی بزرگ در برج میلاد تهران از بیش از یک هزار و 800 عامل فروش خود در سراسر کشور تقدیر کرد.مسعود گلشیرازی، رئیس هیات‌مدیره این شرکت گفت: در اقتصاد مقاومتی، اتکا به توانمندسازی داخلی، حمایت از تولید داخل، حمایت از خود و خانواده ایران اسلامی و محور قرار دادن اصناف به عنوان مولدهای کشور مدنظر است.

وی افزود: کارآفرینی، کیفی‌سازی، صادرات‌محوری و اعتمادآفرینی مهمترین بال‌های حرکت یک تولیدکننده ایرانی در اقتصاد امروز ایران است. اردشیر خسروی‌راد، مدیرعامل سپاهان باتری نیز اظهار کرد: چشم‌اندازی برای شرکت در نظر گرفتیم که در 5 سال جزو 5شرکت برتر آسیا باشیم و اکنون می‌توانیم چنین ادعایی کنیم. در این مراسم شرکت سپاهان باتری و شرکت سوزوکی ژاپن برای همکاری دو جانبه به‌منظور تولید باتری برای خودروهای مختلف تفاهم‌نامه امضا کردند. در این تفاهم‌نامه مدیرعامل شرکت سوزوکی ژاپن با تبیین برنامه این شرکت ژاپنی اظهار کرد: خوشحالیم که با شرکتی در ایران تفاهم می‌کنیم که از بهترین شرکت‌ها در زمینه باتری در آسیا محسوب می‌شود و امیدواریم که این همکاری بیش از پیش تداوم داشته باشد و بتوانیم با همکاری یکدیگر بر قله افتخارات آسیا بایستیم.

کد N1290572

وبگردی