آفتاب

رضایی: برای پخش مستقیم جام جهانی کشتی آزاد منتظر پاسخ صدا و سیما هستیم

رضایی: برای پخش مستقیم جام جهانی کشتی آزاد منتظر پاسخ صدا و سیما هستیم

تهران - ایرنا - سخنگوی فدراسیون کشتی با توجه به پیگیری های مکرر مردم در مورد پخش رقابت های جام جهانی کشتی آزاد در آمریکا، گفت: منتظر پاسخ مسئولان شبکه سوم سیما درباره این موضوع هستیم.

به گزارش ایرنا، علیرضا رضایی افزود: فدراسیون کشتی از ماه‌ها قبل نامه نگاری پخش مستقیم جام جهانی را با شبکه سوم انجام داده بود و مانند مسابقات گذشته آمادگی خود را برای هماهنگی و همکاری برای پخش این رقابت ها اعلام کردیم.
وی اظهار داشت: با توجه پیگیری های صورت گرفته از سوی مردم از چند روز گذشته، مجددا تماس هایی با مسئولان شبکه سوم انجام گرفت تا همانند سال های گذشته، با توجه به درخواست های مکرر مردم و جایگاه جام جهانی در کشتی جهان، این مسابقات پخش مستقیم شود.
دارنده مدال نقره المپیک تصریح کرد: مردم ایران از سال های گذشته، بابت حضور تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی در رقابت های تیم به تیم جام جهانی و دیدن مستقیم این رقابت های جذاب، خاطرات فراوانی دارند و با علاقه ای بیش از بیش، منتظر پخش مستقیم رقابت های امسال کشتی آزاد از سیما هستند.
رضایی خاطرنشان کرد: از چند روز گذشته مجدداً فدراسیون کشتی خود به صورت مستقیم نیز با اتحادیه جهانی و فدراسیون کشتی آمریکا ارتباط برقرار کرده و شرایط لازم برای پخش مسابقات فراهم شده و این موضوع به مسئولان صدا و سیما اعلام شد و تا جایی که اطلاع داریم، مسئولان مربوطه نیز پیگیر هماهنگی های نهایی هستند و امیدواریم هر چه سریعتر زمان پخش از سوی این سازمان به مردم عزیز ایران اعلام شود.
تیم ملی کشتی آزاد بامداد امروز (چهارشنبه) عازم آمریکا شد.
جام جهانی کشتی آزاد 2016 روزهای 22 و 23 خرداد در شهر لس آنجلس مرکز ایالت کالیفرنیا آمریکا برگزار می شود.
تیم ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ملی ایران در گروه دوم مسابقات با جمهوری آذربایجان، آمریکا و هند هم گروه است و تیم های روسیه، گرجستان، ترکیه و مغولستان ‌نیز در گروه نخست حضور دارند.
آزادکاران ایران تاکنون پنج بار در سال های 2006 در ساری، 2012 باکو، 2013 تهران، 2014 و 2015 در لس آنجلس قهرمان این پیکارها شده اند.
ورزشی**1067**1379
کد N1290174

وبگردی