آفتاب

نماینده مجلس خبرگان: دشمن درصدد ضربه زدن به ارزش های اسلامی است

نماینده مجلس خبرگان: دشمن درصدد ضربه زدن به ارزش های اسلامی است

اراک - ایرنا - نماینده مردم استان زنجان درمجلس خبرگان رهبری گفت: دشمنان اسلام مبانی اعتقادی، رفتاری و فرهنگی را نشانه گرفته اند و درصدد ضربه زدن به ارزش های اسلامی هستند.

حجت الاسلام والمسلمین محمد حاجی ابوالقاسم دولابی عصر دوشنبه در دومین همایش تجلیل از حافظان قرآن کریم استان مرکزی در کانون امام خمینی (ره) اراک افزود: دشمنان قصد تغییر دیدگاه ها را دارند که باید بسیار مراقب و هوشیار بود
وی با بیان اینکه جهان غرب بحث اسلام ستیزی را به راه انداخته، اظهار کرد: با توجه به توحید و مانوس شدن با قرآن کریم می توان مقابل تمام توطئه های دشمنان ایستادگی کرد و هزگز نباید از این کتاب آسمانی جدا شد.
داور بین المللی و حافظ کل قرآن کریم ادامه داد: توجه به دستورات قرآن کریم انسان را در مقابل افکار شیطانی مصون نگه می دارد و سعادت بشر در دنیا و آخرت را برای افراد رقم می زند.
حجت الاسلام والمسلمین حاجی ابوالقاسم دولابی اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران در بحث حفظ قرآن کریم با رشد چشمگیری همراه بوده البته نواقصی نیز در این راستا وجود دارد که با توجه بیشتر به زبان عربی این مشکلات نیز حل خواهد شد.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی نیز در این همایش گفت: توسعه فرهنگ قرآنی امری ضروری است و این مهم با توجه به هجمه های مختلف دشمنان باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.
حجت الاسلام «آیت الله عباسیان» افزود: دشمنان در بحث تهاجم فرهنگی و ضربه زدن به ارزش های اسلامی و انقلابی، قشر جوان را بیشتر نشانه گرفته اند که این قشر باید بیش از پیش هوشیار باشند و با مانوس شدن با قرآن کریم خود را در مقابل این توطئه ها بیمه کنند.
وی بیان کرد: از زمان اجرای طرح تربیت حافظان قرآن کریم تاکنون 24 هزار نفر در استان مرکزی در این طرح شرکت کرده اند که هفت هزار و 500 نفر از آنها مربوط به سال گذشته بوده است.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی ادامه داد: بیش از 200 حافظ قرآن کریم در این استان وجود دارد که هر کدام از این افراد باید زمینه حافظ شدن تعداد دیگری را فراهم سازند.
در این همایش از 172 حافظ کل قرآن کریم استان مرکزی با اهدای لوح و جایزه تقدیر به عمل آمد.
3005/6012
کد N1286971

وبگردی