آفتاب

نمایه سازی 'فصلنامه اقتصاد و مدیریت شهری' در کتابخانه ملی اقتصاد آلمان

نمایه سازی 'فصلنامه اقتصاد و مدیریت شهری' در کتابخانه ملی اقتصاد آلمان

تهران- ایرنا- 'فصلنامه علمی پژوهشی اقتصاد و مدیریت شهری' در کتابخانه ملی اقتصاد آلمان و همچنین کتابخانه مجازی اقتصاد و تجارت Econbiz نمایه‌سازی شد.

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع‌رسانی انجمن علمی اقتصاد شهری ایران، کتابخانه مجازی اقتصاد و تجارت Econbiz از سال 2002 در حال فعالیت در زمینه مطالعات اقتصادی و تجاری است و تحت مدیریت کتابخانه ملی اقتصاد آلمان ZBW مقالات برتر انگلیسی زبان را نمایه‌سازی می‌کند.
کتابخانه ZBW امانتدار سازمان جهانی تجارت است و ضمن نمایه‌سازی نشریه‌های علمی برتر، تمام نشریات رسمی سازمان ملل متحد، سازمان همکاری و توسعه، صندوق بین المللی پول و بانک جهانی را جمع‌آوری و نمایه می‌کند. مرکز آمار و کمیته ملی انرژی ایران از ناشران علمی ایرانی هستند که تولیداتشان پیش از این در این سایت نمایه شده‌اند.
اشاعه و گسترش دانش اقتصاد و مدیریت شهری، انتشار یافته‌ها و نظریات جدید در این حوزه، نشر پژوهش‌های حوزه مرتبط و فراهم آوردن زمینه تبادل آرا در مسائل وابسته به اقتصاد و مدیریت شهری از جمله مهمترین اهداف فصلنامه علمی- پژوهشی اقتصاد و مدیریت شهری است که دارای درجه علمی- پژوهشی از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری است و در پایگاه‌ استنادی بین‌المللی ISC و پایگاه‌های استنادی سراسری SID ،RICeST،Magiran ،NoormagsوEnsani نمایه شده است.
پایگاه تخصصی Econlit وابسته به انجمن علمی اقتصاد آمریکا نیز که یکی از معتبرترین انجمن‌های اقتصادی بین‌المللی محسوب می‌شود، در شماره ژوئن سال 2015 فصلنامه علمی-پژوهشی اقتصاد و مدیریت شهری را به عنوان یکی از 12 مجله معتبر دنیا معرفی کرد.
انجمن علمی اقتصاد شهری ایران (حائز رتبه انجمن علمی برتر گروه علوم انسانی کشور در دوسال پیاپی 93 و 94) به ریاست دکتر حسین محمدپورزرندی صاحب امتیاز و سید محسن طباطبایی مزدآبادی مدیرمسئول این فصلنامه علمی- پژوهشی می‌باشد. دکتر مهدی صادقی شاهدانی نیز سردبیری این فصلنامه را برعهده دارد. علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانند به کانال تلگرامی www.iueam.ir و www.iuea.ir و یا سایت‌های www.telegram.me/iueatelegram مراجعه کنند.
علمی **1311**2017
کد N1285021

وبگردی