آفتاب

انجام اصلاحات بر روی کتاب پایه نهم

انجام اصلاحات بر روی کتاب پایه نهم

ایلنا: رئیس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی گفت: محتوای کتب درسی پایه های اول، پنجم، هفتم تا دهم و دوره پیش دانشگاهی ارائه شده است همچنین کتب درسی پایه نهم اصلاحاتی برای چاپ دارد.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام و المسلمین محی الدین بهرام محمدیان، اظهار کرد: یکی از نیازهای ما ایجاد شبکه تلویزیونی در کنار شبکه خبرگزاری برای آموزش و پرورش است که تاکید مقام معظم رهبری نیز است.

وی ادامه داد: امسال ۱۴۰ میلیون نسخه تیراژ و هزار و ۲۰۰ عنوان کتاب چاپ می شود که به همراه آن ها کتاب های کمک آموزشی و راهنمای معلم نیز برای دانش آموزان و معلمان آورده شده است.

رئیس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی عنوان کرد: ۸۰ میلیون کتاب از زیر چاپ در آمده است ما در حال بررسی چاپ ۶۰ میلیون کتاب دیگر هستیم.

محمدیان اشاره کرد: محتوای کتب درسی پایه های اول، پنجم، هفتم تا دهم و دوره پیش دانشگاهی ارائه شده است همچنین کتب درسی پایه نهم اصلاحاتی برای چاپ دارد.

وی با بیان اینکه کار کتب درسی پایه دهم امسال نفس گیراست، اضافه کرد: برای این پایه امسال تیم های تالیف ۲ شیفت کار انجام می دهند.

معاون وزیر آموزش و پرورش عنوان کرد: کتاب های تولید شده را اعتبار بخشی و در سامانه سایت قرار داده ایم صاحب نظران، دانش آموزان و معلمان نسبت به محتوای این کتب اعلام نظر کرده و پس از دریافت نظرات، کتاب ها فرمت نهایی را طی می کنند.

محمدیان در پایان افزود: چاپ برخی از کتاب ها مانند کتاب عربی، زبان انگلیسی ۱۰۰ درصد تمام و چاپ برخی کتب ۸۰ درصد و برخی هنوز در خمیرمایه هستند که تا زمان توزیع آماده سازی می شوند.

کد N1284899

وبگردی