آفتاب

کشتی ساحلی جهانی نوجوانان/ کرواسی؛ تیم ایران با دو مدال طلا نایب قهرمان شد

کشتی ساحلی جهانی نوجوانان/ کرواسی؛ تیم ایران با دو مدال طلا نایب قهرمان شد

همشهری آنلاین: تیم ملی کشتی ساحلی نوجوانان کشورمان با کسب دو مدال طلا به عنوان نایب قهرمانی رقابت‌های جهانی این رشته در کرواسی رسید.

به گزارش روابط عمومي فدراسيون كشتي، مسابقات جهانی کشتی ساحلی از روز جمعه (14 خرداد) و با برگزاري مسابقات نوجوانان، در فازانا یکی از شهرهای ساحلی کشور کرواسی در حال برگزاري است.

در پايان رقابت‌هاي نوجوانان تيم ايران كه با دو نماينده (از سه نماينده) در اين مسابقات حاضر شده بود، توسط عباس مقدسي و مبين درويشي به دو مدال طلاي با ارزش دست يافت و با 20 امتياز در جايگاه دوم ايستاد. تيم‌هاي كرواسي و استوني نيز در اين مسابقات در جايگاه اول و سوم قرار گرفتند.

عباس مقدسی، نماینده وزن ۶۰ کیلوگرم در کشتی نخست و در کمتر از ۳۰ ثانیه موفق شد با امتیاز عالی، «الکسا الیس» از صربستان را شکست دهد و در کشتی دوم خود نیز با نتیجه سه بر صفر «توبی آس آرنیسین» از نروژ را مغلوب کرد. نماینده کشورمان در مبارزه سوم با «لوک مالوبابیک» از کرواسی کشتی گرفت و با حساب سه بر یک این کشتی‌گیر را شکست داد تا جواز حضور در فینال را کسب کند. وي در ديدار فينال نيز مقابل نسيم ايوانوف از روسيه به برتري رسيد و صاحب مدال طلا شد.

مبين درویشی، دیگر نماینده ایران در مسابقات جهانی کشتی ساحلی در وزن ۷۰ کیلوگرم به میدان رفت و در کشتی اول با حساب سه بر صفر یا همان امتیاز عالی «کوین آآس» از استونی را مغلوب کرد و در کشتی دوم خود با «جرجیوس جیرنیس» کشتی گرفت و با نتیجه سه بر صفر نماینده یونان را هم شکست داد. نماینده ایران در کشتی سوم با «پاول پوکلاویچ» از کرواسی رقابت کرد و با شایستگی و نتیجه عالی این حریف را نیز مغلوب ساخت تا راهی دیدار نهایی شود. درويشي در اين ديدار نيز مقابل برنارد بيگل از اتريش به برتري رسيد و صاحب گردن‌آويز طلا شد.

تيم ايران سال گذشته عنوان سوم اين مسابقات را به دست آورده بود.

مسابقات جوانان اين رقابت‌ها روز شنبه و مسابقات بزرگسالان نيز روز يكشنبه برگزار مي‌شود.

 

کد N1284692

وبگردی