آفتاب
پس از کناره‌گیری عباسی؛

آجرلو به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه تراکتورسازی انتخاب شد

آجرلو به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه تراکتورسازی انتخاب شد

سردار محمد آجرلو بعد از کناره‌گیری سعید عباسی به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه تراکتورسازی انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، سردار مصطفی آجرلو مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریز شد.

مدیریت تراکتورسازی بعد از حذف از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا کار خود را برای مشخص کردن برنامه‌هایش جهت حضور در فصل آینده آغاز کرد.

در همین راستا روز شنبه هفته جاری جلسه هیأت مدیره باشگاه تراکتورسازی برگزار شد و در مورد وضعیت مدیریت و سرمربی تیم بحث و گفت‌وگو شد.

طی هفته جاری تقریبا مشخص شده بود که مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی چندان هم با اعضای هیات مدیره  همراه و موافق نیست. هر چند در رسانه‌ها عنوان می‌کرد که موافق حضور قلعه‌نویی است اما پس از جلسه با اعضای هیات مدیره در هفته گذشته به رسانه‌ها گفته بود که یکی از نامزدهای سرمربیگری در تراکتورسازی قلعه‌نویی است. همین اظهار نظر اختلاف‌ها را در درون باشگاه شدت بخشید. اعضای هیات مدیره تاکید داشتند که عباسی دست به تکروی زده در حالی که موظف است مصوبات هیات مدیره را عملی کند. با همه اینها اما ساعتی پیش خبر رسید که جلسه دیگری میان اعضای هیات مدیره باشگاه تراکتورسازی برگزار شده است. در همین راستا عباسی از سمت خود به عنوان مدیرعامل کناره‌گیری کرد و به جای او سردار محمد آجرلو به عنوان مدیرعامل جدید تراکتورسازی انتخاب شد.

آجرلو بعد از حضور سردار کریمیان به عنوان رئیس هیأت مدیره باشگاه یکی از اعضای هیأت مدیره تراکتورسازی بود. سال قبل بعد از برکناری رسول خطیبی و با توجه به برخی اختلاف نظرهایی که وجود داشت وی از سمت خود کناره‌گیری کرد و در جلسات حاضر نمی‌شد. حالا در اقدامی جدید بار دیگر وی به باشگاه تراکتورسازی بازگشت اما اینبار نه به عنوان عضو هیأت مدیره بلکه به عنوان مدیرعامل فعالیت خود را دنبال می‌کند.

 

کد N1281581

وبگردی