آفتاب

تجلی پیوند ملت با ولایت در روزهای نیمه خرداد

تجلی پیوند ملت با ولایت در روزهای نیمه خرداد

تهران - ایرنا - شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با دعوت از ملت ایران برای حضور گسترده در مراسم بیست و هفتمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) این مراسم را پیوند ملت با ولایت دانست.

به گزارش روز چهارشنبه گروه فرهنگی ایرنا شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد:‌ قیام خونین یوم‌الله پانزدهم خرداد 1342 ، سرآغازی بر پیروزی انقلاب اسلامی در بهمن ماه 1357 بود که باعث تسریع در روند شکل‌گیری مبارزات و انقلاب اسلامی به رهبری و مرجعیت امام راحل عظیم الشأن شد.
در این اطلاعیه همچنین آمده است: امسال در ایام پایانی ماه شعبان المعظم و در آستانه ماه مبارک رمضان، ایران اسلامی پرشورتر از هر سال، مهیای خلق حماسه حضور و میثاق ملی با آرمان‌های امام راحل در کنار مرقد مطهر آن حضرت در صبح جمعه چهاردهم خرداد و بهره‌مندی از بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی می‌شود.
این شورا با گرامی داشت پنجاه و سومین سالروز قیام 15 خرداد تاکید کرد: مراسم سالگرد قیام تاریخی مردم عصر شنبه 15 خرداد در گلزار شهدای قیام یوم الله 15 خرداد واقع در بعد از سه راه افسریه، میدان بسیج، بزرگراه امام رضا (ع) بعد از میدان ثامن الحجج ( میدان آقانور سابق ) از ساعت 17 آغاز می شود.
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در پایان از ملت قدرشناس ایران اسلامی و تمامی وفاداران به انقلاب اسلامی و عاشقگان و شیفتگان خمینی کبیر دعوت ‌کرد تا با حضور پرشـور و یکپارچه خود در این مـراسـم ها بار دیگر پایبندی خود را به راه و اندیشه های تابناک و نهضت عظیم امام راحل به منصۀ ظهور برسانند.
فراهنگ**1003** 1568
کد N1280161

وبگردی