آفتاب

دانشگاه علوم پزشکی تهران نمایشگاه بهداشت و سلامت پوست و مو برگزار می کند

دانشگاه علوم پزشکی تهران نمایشگاه بهداشت و سلامت پوست و مو برگزار می کند

تهران- ایرنا- مرکز آموزش و پژوهش های پوست و جذام دانشگاه علوم پزشکی تهران نخستین نمایشگاه تخصصی بهداشت و سلامت پوست و مو را در بوستان گفتگو در تهران برپا می کند.

به گزارش ایرنا از ستاد خبری نخستین نمایشگاه تخصصی بهداشت و سلامت پوست و مو، رئیس ستاد برگزاری نخستین نمایشگاه تخصصی بهداشت و سلامت پوست و مو، فرآورده های دارویی، آرایشی، بهداشتی و تجهیزات با اعلام این خبر گفت: معرفی توانمندی ها و قابلیت های فنی و تخصصی در این حوزه، ارائه دستاوردها و محصولات جدید، ارتقاء سطح آگاهی های عمومی از چگونگی بهداشت و درمان پوست و مو و آموزش استفاده از فرآورده های این حوزه از مهمترین اهداف برگزاری این دوره از نمایشگاه است.
دولتی گفت: انواع داروهای پوست و مو ، محصولات و فراورده های بهداشتی و آرایشی، انواع تجهیزات و وسایل بهداشتی، تجهیزات پزشکی و مصرفی پوست و مو، تکنیک های ماساژ و جوان سازی پوست از مهمترین محصولات، خدمات و فناوری های قابل ارائه در نمایشگاه است.
وی با اشاره به گسترش روزافزون تجهیزات، داروها و فراورده های بهداشتی و درمانی و توجه بیش از پیش مردم به اهمیت سلامت پوست و مو، گفت: مقوله سلامت پوست و زیبایی ایجاب می کند اطلاعات صحیح، آموزش های لازم و داروها و محصولات مناسب و واقعی در اختیار مردم قرار گیرد.
اولین نمایشگاه تخصصی بهداشت و سلامت پوست و مو، فراورده های دارویی، آرایشی و بهداشتی و تجهیزات وابسته 21 لغایت 24 تیرماه سالجاری در بوستان گفتگو برگزار خواهد شد. علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به وب سایت www.mtadbir.com مراجعه نمایند.
علمی ** 1201 **2017
کد N1278708

وبگردی