آفتاب

چهره ها در شبکه‌های اجتماعی

چهره ها در شبکه‌های اجتماعی

در روزگاری که جامعه مجازی و شبکه های اجتماعی یکی از ارکان اصلی ارتباط افراد با یکدیگر شده است، ستارگان و چهره ها نیز این صفحات را برای ارتباط بهتر با مردم انتخاب کرده اند و با داشتن صفحه در شبکه های اجتماعی قصد در ارتباط مستمر و دو طرفه با مردم دارند.

در همین ابتدای مطلب با عکسی از جناب سروان تشکر خیالتان را نسبت به حاکم بودن نظم و امنیت در جای جایِ مطلب امروز راحت میکنم!



داریوش خان ارجمند در حال خواندن کتابِ "چگونه شخصیت دیگران را به لجن بکشیم".



سلفی دوستانه مهتاب کرامتی در کنار هانیه توسلی در حاشیه سفری که سال گذشته به کشور مقدونیه داشتند.



نرگس محمدی با این سلفی به الناز حبیبی بابت موفقیتی در جشنواره فیلم "ماکائو" کسب کرده است، تبریک گفت. ماکائو هیچ ارتباطی به کاکائو و نوتلا و این جور چیز ها ندارد و نام یک کشور به وسعتِ سه راه ضرابخانه در جنوبِ چین است.



نازنین جان یک نفر سراغ دارم دقیقاً همین خصوصیات را دارد. استادتمامِ فهمِ افراد از پس دیوانگی هایشان است. دست به قلمش هم بد نیست. خواستی بگو تا معرفی کنم!



سارا خادم الشریعه در فینال مسابقات جهانی شطرنج در مقابل حریف خود که به سادگی میتوانست شکستش دهد، در زمانی بسیار اندک به تساوی رضایت داد و باعث تعجب همگان شد. دلیل این اقدامِ سارا شرایط روحی نامساعد حریف به دلیل بستری بودن یکی از نزدیکانِ وی در بیمارستان بود که سارا با معرفت و فداکاری محض انسانست را دوباره معنی کرده و بازی را زود تمام کرد تا حریفش پیش عزیز خود در بیمارستان برود. اغراق نیست اگر بگوییم که سارا خادم الشریعه، دختر 18 ساله ی تهرانی مرام آقا تختی را دوباره زنده کرده است.



دلنوشته حامد بهداد در مدح و ثنای حضرت خاتم الانبیاء (ع) در سالروز رحلت جانسوز ایشان.

درود بر تو آل تو.



الناز شاکردوست یک مقدار کار نقاشی و خُرده کارِ ساختمانی در منزلشان دارد که از همین جا به او خسته نباشید بگوییم.



خودِ مهرداد میناوند هم فکرش را نمیکرد یک روز Cutie خطاب شود! ممنون از محسن افشانی که این حالِ خوب و تکرار نشدنی را تقدیم مهرداد کرده است.



نخندیدن به این عکس رضا شفیعی جم بعد از کار در معدن دومین کار دشوار دنیا اعلام شده است.



وقتی تیک آف در حوالی آسمانِ منزلِ یار باشد.



وقتی صبح از خانه خارج میشوی و همسایه ی منفور خود را در حال شستن ماشین در کوچه میبینی.



امیر جدیدی و هدیه تهرانی در نمایی از فیلم «پدیده» ساخته علی احمدزاده که اکرانش در جشنواره در هاله ابهام قرار دارد.



علیرضا جهانبخش ستاره جوان فوتبال کشورمان که این روزها در حال درخشش در لیگ هلند است به مطب پروفسور سمیعی رفته بود که این عکس یادگاری را در کنار این شخصیت برجسته علم پزشکی دنیا گرفت.



این هم نقاشیِ پر از رنگ های گرمِ پریناز ایزدیار، 31 ساله از بابل.



مجموعه عکس زیبای آقا پرواز و پناه خانم، فرزندان نازنین و خوشتیپِ ماهچهره خلیلی و شاهرخ استخری.



پیام این عکسِ محمدرضا گلزار: در هر حال و در هر شرایطی سلفی را فراموش نکنید، حتی اگر در وسط خیابان باشید و یک سمند در حال نزدیک شدن به شما باشد.



محسن مسلمان با این استوری عزادار بودن خود در این شب های عزیز را نشان داد.



مهرداد صدیقیان در حال رفتن به دوره آموزشی مقدماتی قصابی.



عکس شاکی طورِ شایسته ایرانی، بازیگر خوب سینما و تلویزیون.



سحر قریشی، حمید گودرزی و مجید شهریاری در پشت صحنه کار جدیدشان به نام "نیوکاسل" که در دست ساخت است و به زودی جانی دوباره به سوپرمارکت های سرتاسر کشور خواهد بخشید.



عکس زیبای حسین ماهینی در کنار پدر و مادر عزیزش بهانه خوبی است تا مثل همیشه برای همه پدر و مادر های نازنین آرزوی سلامتی داشته باشیم.



نوزده سال از حماسه ملبورن گذشت. از روزی که قلب یک ملت آکنده از شادی و غرور شد و حس شیرین افتخار در تک تک خانه های این مرز و بوم رسوخ کرد. 19 سال از سیو های یک دستی و پشتک های روحیه بخش عقاب گذشت، از چرخش و پاس بی نقص شهریار و فرار و بغل پای تاریخ سازِ غزالِ تیزپا. 8 آذر یکی از ملی ترین روزهای این ملت است و بی اعتنایی تقویم ملی به آن خیلی مهم نیست. مهم این است که در قلب تک تک مردم ایران ثبت شده و هر ساله در 8 آذر شادی و غرور نوزده سال پیش دوباره قلب ها شاد و سرشار از نوستالژی و افتخار می کند.



مختار ثائقی و نوه نازنینش عسل خانم.



سلفی دوستانه سه بازیگر کاربلد و "واقعاً" هنرمندِ تئاتر و سینما. تاکید روی "واقعاً" برای این است که زیاد داریم کسانی که بازیگرند ولی هنرمند نیستند. عاطفه نوری، آزاده صمدی و اندیشه فولادوند.



ودود مؤذن پسر زنده یاد حاج سلیم مؤذن زاده از همه کسانی که همدرد و همراه روزهای سختِ فراق پدر بودند و با پیام هایشان سعی در تسلی بخشیدن به ایشان داشتند، تشکر کرد. ودود خواننده ای شایسته و وارث برحق صدای اسلاف خویش است و آواز های سنتی اش در زمره اعلاترین آواز های امروز کشورمان به حساب می آید.



خاطره بازی جمشیدخان هاشمپور با عکسی قدیمی مربوط به پشت صحنه فیلم "آخرین خون"، مربوط به دوران سلطنت اش بر گیشه.



ما نیز هم اکنون با پوریا هم نظریم. پیکان ماشین زیباییست.



سام جان شما که این همه نمک بالقوه داری ای کاش در دوران برف و یخبندان به کمک شهرداری تهران بروی و در یخ زدایی معابر کمکشان کنی! هم نمکت حیف و میل نمیشود و هم نافِ مسئولین شهرداری نمی افتد.



کد N1278686

وبگردی