آفتاب

قراخانلو: عملکرد جامعه دانشگاهی و گودرزی در مدیریت کلان ورزش ایران قابل دفاع است

قراخانلو: عملکرد جامعه دانشگاهی و گودرزی در مدیریت کلان ورزش ایران قابل دفاع است

تهران - ایرنا - رئیس اسبق کمیته ملی المپیک در نشست هم اندیشی اساتید تربیت بدنی با وزیر ورزش و جوانان گفت: عملکرد متخصصان دانشگاهی و وزیر ورزش و جوانان در مدیریت کلان ورزش ایران کاملا قابل دفاع است.

به گزارش ایرنا از وزارت ورزش و جوانان، رضا قراخانلو رئیس پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی در نشست هم اندیشی وزیر ورزش و جوانان با اساتید تربیت بدنی و علوم ورزشی با اشاره به حضور موفق متخصصان دانشگاهی در مدیریت ورزش ایران گفت: از نقدهای منصفانه و آگاهانه استقبال می کنیم و همین جا هم اعلام می کنم برای اثبات مدیریت موثر و کارآمد دانشگاهیان در مدیریت کلان و اجرایی ورزش کشور حاضر به نشست و مباحثه با منتقدان آشنا به امور مدیریتی هستم.
قراخانلو که عضوهیات علمی دانشگاه تربیت مدرس در فاصله سالهای 1383 تا 1387 و ریاست کمیته ملی المپیک ایران را در آن زمان بر عهده داشت گفت: خوشحالم که در دولت یازدهم نگرش به متخصصان در اولویت است و برای موفقیت ورزش ایران همه سهم دارند.
چهارمین نشست چهارمین نشست هم اندیشی وزیر ورزش و جوانان با اساتید تربیت بدنی و علوم ورزشی صبح امروز با حضور حدود دویست نفر از اساتید در آکادمی ملی المپیک برگزار شد.
ورزشی(1)**9118**1379
کد N1278577

وبگردی