آفتاب

آخرین پست های آنا نعمتی، یاس، هانیه توسلی و ... در اینستاگرام

آخرین پست های آنا نعمتی، یاس، هانیه توسلی و ... در اینستاگرام

اینستاگرام افراد مشهور


ممنون از ماهایا پطروسیان که با این عکس قدیمی یاد بانو فریماه فرجامی را زنده کرد. امیدواریم هر کجا که هستند سلامت باشند. ماله ی مستبدانه ی هومن سیدی بر شکلِ بی روح و زشتِ زندگی این روزهایمان. علی جان هوا اینچنین هم که شما میگویی گرم نیست! حتما یک آزمایش تیروئید و سایر غدد بده! پرستو صالحی آنقدر فیلم بازی نکرده و بیکار بوده که حالا پس از مدت ها یک نقش فکستنی به او داده اند، از ذوق دارد سکانس به سکانس اش را در اینستاگرام پوشش میدهد! کمی به خودت مسلط باش پرستو جان!  وحید جان یادت رفت با هشتگ شرکت هواپیمایی خود را مشخص کنی.پستی که همسر وحید طالبلو برای وحید نوشته است.

من یک دقیقه بروم تا یک جایی سریع برگردم! شما هم میتوانید بروید! سلفی آسانسوری آنا نعمتی بدون هیچ توضیحی. آنا جان تا از این دیرتر نشده 6 را 7 کن تا از دوستان عقب نمانی. برای شما که این چیز ها عدد و رقمی نیست!بی سوژگیِ مطلب را با این عکس از کودکی های جمشید خان آریا ادامه میدهیم. به به جناب مهندس! آهنگِ جدید چه خبر؟! هر وقت تصمیم به ساخت آهنگ جدید داشتی خبر بده که به شاهرخ استخری و سام درخشانی اطلاع دهیم تا خود را برای سریال جدید تلویزیون آماده کند.
وقتی استاد علوم اجتماعی با نصایح بدیهی و کسل کننده اش سعی در هدایت شما دارد و وقت لعنتی هم نمی گذرد.

(عکس مربوط به جلسه نقد و بررسی فیلم سیانور در شب گذشته است) اگر هم می خواهید شلوار پاره پوره بپوشید مثل یاس مراعات کنید و با آستر پایتان کنید! کاوه آفاق، راکر خوب و آینده دار موسیقی کشورمان در حال عکاسی با تیپی تلفیقی از عینک جان لنون، محاسنِ سیدجواد هاشمی و جلیقه ی خشایار مستوفی.رضا کیانیان و گلاب آدینه هم در کنسرت شب گذشته کیهان کلهر حضور داشتند. سارا خادم الشریعه پس از افتخار آفرینی در مسابقات جهانی و عنوان کردن نام خود به عنوان یکی از با اخلاق ترین ورزشکاران روز دنیا، به وطن بازگشت و با استقبال پدر و مادر عزیزش رو به رو شد. تبریک به این پدر و مادر بخاطر پرورش چنین نابعه ای. دیدیم اوضاعِ سوژه های امروز خوب نیست، زنگ زدیم به سیدمهدی که جان عزیزت یک عکس فوری بگیر و بفرست که دست و بالمان خالی نباشد. او هم زحمت این عکسِ زورکی را کشید. عکسی دیگر از عزیزان در ماکائو. الناز حبیبی، جواد عزتی و سایر همکارانشان در فیلم زاپاس.نمایی از فیلم "مالاریا" آخرین ساخته پرویز شهبازی کارگردان خوب سینما که معلوم نیست چرا اکرانش انقدر با "لِفت" همراه بوده است! با بازی ساعد سهیلی، آزاده نامداری، آذرخش فراهانی و سایر عزیزان. ذوقِ خفیف ترانه علیدوستی از انتشار کتابی که او زحمت ترجمه اش را کشیده است. آفرین بر دختر فرهیخته ی سینما. عکسی عالی و خاطره انگیز مربوط به روزهای خوشِ دوران "ساعت خوش". از آن قبیل برنامه هایی که بعید است باز هم مانندشان ساخته شود و آن نشاط و علاقه را از طریق تلویزیون به خانه ها منتقل کند. ممنون از امیرغفارمنش بابت کشیدن زحمت اسم عزیزان.




برترین ها

کد N1278424

وبگردی