آفتاب

لزوم انجام اقدامات لازم برای دسترسی مردم به خیابان 17 شهریور

لزوم انجام اقدامات لازم برای دسترسی مردم به خیابان 17 شهریور

ایلنا: رئیس کمیته عمران شورای شهر با تاکید برضرورت دسترسی مردم به خیابان17 شهریور، گفت: باید مشخص شود که برای ایجاد دسترسی به این منطقه چه اقداماتی باید صورت گیرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، اقبال شاکری در جلسه امروز شورای شهر تهران گفت: از محور خیابان 17 شهریور بازدیدی داشتم و از شهرداری تهران برای ساماندهی پیاده‌راه‌ها و پیاده‌روهای این منطقه تشکر می‌‌کنم.

وی ادامه داد: اما در این منطقه همچنان برخی مشکلات وجود دارد که از جمله آن تعطیلی برخی مغازه‌ها و ایجاد چایخانه و ایجاد دستفروشی در خیابان‌ها است.

رئیس کمیته عمران شورای شهر با تاکید بر اینکه ضروری است؛ دسترسی مردم به این منطقه باز شود، ادامه داد: باید مشخص شود که برای ایجاد دسترسی به این منطقه چه اقداماتی باید صورت گیرد.

وی در ادامه با اشاره به ابلاغ یکی از مفاد قانون تجارت توسط دولت گفت: این قانون مقرر می‌کند؛ هیات‌مدیره  شرکت‌هایی که از قانون مذکور تبعیت می‌کنند نمی‌توانند هیات مدیره دو شرکت باشند.

شاکری ادامه اد: باتوجه به این قانون از شهرداری می‌خواهم گزارشی در خصوص اعمال قانون مذکور در شهرداری تهران ارائه دهد.

این عضو شورای شهر با بیان اینکه افراطی کردن این نهاد به ضرر شهروندان است، خاطرنشان کرد: نباید شورا را به سمتی ببریم که شهروندان را از حق مدیریت و نظارت محروم کنیم.

 

 

کد N1278016

وبگردی