آفتاب

لاریجانی: خوب شد که زود رفتیم سر اصل موضوع/برنامه ششم نخستین دستور کار مجلس دهمی‌ها

لاریجانی: خوب شد که زود رفتیم سر اصل موضوع/برنامه ششم نخستین دستور کار مجلس دهمی‌ها

اعضای هیات رئیسه دائم مجلس دهم صبح امروز انتخاب شده و پس از سوگند به اجرای آیین نامه، رسما در جایگاه هیات رئیسه مجلس قرار گرفتند.

به گزارش خبرآنلاين، علي لاريجاني که براي سومين بار پياپي بر کرسي رياست تکيه زد، در نخستين نطق خود به عنوان رئيس مجلس دهم، از سرعت عمل مجلس و نمايندگان در بررسي و تصويب اعتبارنامه‎ها تشکر کرد و گفت: خوب شد که سريعتر رفتيم سر اصل موضوع که حل مسائل کشور است.

او با ابراز اميدواري نسبت به اينکه حسن ظن نمايندگان مجلس به هيات رئيسه  که او آنها را «سروران گرامي» خطاب مي کرد، منجر به کارايي بيشتر مجلس شود، ادامه داد: اميدوارم که اين آرا سبب شود که در آينده مجلس آرام و کارآمدري داشته باشيم و امور مهم که مهمترينش مسائل اقتصادي است را بررسي کنيم.

لاريجاني با اشاره به اينکه هفته آينده بررسي برنامه ششم در دستور کار صحن علني قرار خواهد گرفت، از نمايندگان خواست تا در اين فاصله به بررسي وضعيت اقتصادي، اشتغال، تجارت، سلامت، مسائل ديپلماتيک بويژه موضوع پرونده هسته‌اي و آسيب هاي اجتماعي کشور بپردازند و در جلساتي در محضر نمايندگان محترم دولت؛ چالش ها و پيشنهادات دستگاه ها را بشنوند تا به زودي در صحن علني وارد بررسي قانون برنامه ششم شوند.

2727

 

 

کد N1277796

وبگردی