آفتاب
بنگاه‌ها

آغاز تخفیف‌های فروشگاه رفاه در آستانه ماه مبارک رمضان

آغاز تخفیف‌های فروشگاه رفاه در آستانه ماه مبارک رمضان

مدیرعامل فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه از آغاز تخفیف‌های این فروشگاه در آستانه فرارسیدن ماه مبارک رمضان خبر داد. فرشید گلزاده کرمانی با ...

گروه بنگاه‌ها:مدیرعامل فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه از آغاز تخفیف‌های این فروشگاه در آستانه فرارسیدن ماه مبارک رمضان خبر داد. فرشید گلزاده کرمانی با اشاره به اینکه تخفیف‌های فروشگاه رفاه از هشتم خرداد ماه آغاز شده است، گفت: به دنبال توافقی که با تولیدکنندگان ایرانی داشتیم به خصوص برای اقلام اصلی سبد خانواده‌ها تخفیفات بسیار خوبی لحاظ شده است؛ به‌طوری که در جشنواره ماه مبارک رمضان 2500 قلم کالای اساسی خانوارها با تخفیفات 20 تا 50 درصدی عرضه خواهد شد.

 

وی با اشاره به اینکه این اقلام از کالاهای پرمصرف خانوارها هستند، افزود: این درحالی است که در فروشگاه‌های رفاه در مجموع 4800 قلم کالا از تخفیف بالای 20 درصد برخوردار هستند.

مدیرعامل فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه با تاکید بر اینکه شعار ما این است که با اعمال این تخفیف‌ها سفره ماه رمضان خانواده‌ها با 25 درصد تخفیف پهن شود، ادامه داد: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده در ایام ماه مبارک رمضان برخی فروشگاه‌های منتخب رفاه تا سحر باز خواهند بود. مدیرعامل فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه در ادامه از برنامه‌ریزی برای توسعه فروشگاه‌های نسل جدید در سال 95 خبر داد و گفت: فروشگاه نسل جدید در بجنورد این هفته بازگشایی می‌شود. همچنین طی روزهای آینده فروشگاه‌های ما در شهرهای اراک و یزد نیز با بازسازی‌های صورت گرفته برای افزایش سطح فروش آغاز به فعالیت خواهند کرد.

گلزاده افزود: استراتژی‌های جدید ما مبتنی بر تبدیل منابع راکد به منابع مولد است و در این راستا تصمیم داریم بخشی از منابع فیزیکی را به منابع مولد تبدیل کنیم. وی با اشاره به گستردگی شعب رفاه در سراسر کشور گفت: رفاه مالکیت بیشتر فروشگاه‌های خود را دارا است که برخی از آنها موقعیت خوبی دارند، اما به دلیل شرایط ترافیکی، نبود پارکینگ و نیز فضای رقابتی موجود میان فروشگاه‌های زنجیره‌ای در نظر داریم برای ارائه خدمات متنوع و جدید درمورد موقعیت برخی شعب بازنگری انجام دهیم.

مدیرعامل فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه با بیان اینکه توسعه فروشگاه‌های نسل جدید تصمیم استراتژیک سهامداران رفاه است، ادامه داد: تصور ایجاد ارزش افزوده بیشتر برای کسب و کارها فقط به واسطه وجود دارایی‌های فیزیکی درحال حاضر منتفی است و این ارزش افزوده است که می‌تواند از سرمایه‌گذاری در بخش‌های دانش‌بنیان به وجود بیاید. وی افزود: براین اساس بهسازی و بازسازی فروشگاه‌ها و رسیدن به استانداردهای لازم در فروشگاه‌های رفاه، سرمایه‌گذاری در بخش IT، سیستم لجستیک و نظام‌های مدیریتی از منابع مولدی است که می‌تواند در گذار از یک سازمان سنتی به یک سازمان مدرن کمک کند. گلزاده در پایان با اشاره به اینکه توسعه فروشگاه‌های زنجیره‌ای فرصت مناسبی برای توسعه شهری است، ادامه داد: در شهرهای مختلف با شهرداری‌ها در حال مذاکره هستیم که براساس امکاناتی که شهرداری‌ها یا حتی بخش‌خصوصی در اختیار ما قرار می‌دهند از املاک آنها برای تاسیس فروشگاه‌های جدید استفاده کنیم.

کد N1277199

وبگردی