آفتاب

سلام بمبئى ...

سلام بمبئى ...

پروانه نمایش "سلام بمبئی" به کارگردانی قربان محمدپور سرانجام صادر شد. به گزارش سینما، نسخه نهایی این فیلم بیش از یک ماه است که آماده و به اداره نظارت و ارزشیابی ارسال شده است.

پروانه نمایش "سلام بمبئی" به کارگردانی قربان محمدپور سرانجام صادر شد. به گزارش سینما، نسخه نهایی این فیلم بیش از یک ماه است که آماده و به اداره نظارت و ارزشیابی ارسال شده است. فیلمی که حتی قرار بود در اکران عید فطر روی پرده برود اما طولانی شدن روند صدور پروانه نمایش باعث شد اکران فیلم به تعویق بیفتد.


شنیده ها حکایت از آن دارد که پروانه نمایش "سلام بمبئی" با چند مورد اصلاحیه صادر شده است. اصلاحیه هایی که از سوی دست اندرکاران آن اعمال شده تا مجوز نمایش فیلم صادر شود. البته هنوز مشخص نیست اصلاحیه های فیلم در حد چند پلان بوده است.

اما تازه ترین خبر درباره این فیلم قطعی شدن زمان اکران است. به تازگی پخش کننده فیلم با سرگروه آزادی به توافق رسیده تا اکران دوم عید فطر آن قطعی شود. "سلام بمبئی" از اوایل مرداد ماه اکران عومی خواهد شد.

چهل درصد از زبان فيلم هندى و انگليسي است كه قرار است با زيرنويس فارسى روى پرده برود. محمدرضا گلزار، ديا ميرزا و بنيامين بهادرى بازيگران اصلى فيلم هستند.

عكس: ايران انتظام

کد N1275044

وبگردی