آفتاب

سیستم ملی تبادل اطلاعات اقتصادی در کشور فعال است

سیستم ملی تبادل اطلاعات اقتصادی در کشور فعال است

کرج - ایرنا - مدیرکل نوسازی وزارت اقتصاد و دارایی کشور گفت: تنها سیستم ملی تبادل اطلاعات که در کشور فعالیت خود را آغاز کرد؛ در بخش اقتصادی کشور است.

مصطفی رضوی در جلسه استقرار یکپارچه تبادل اطلاعات اقتصاد کشور که ظهر یکشنبه در محل سالن جلسات استانداری برگزار شد، افزود: شورای عالی فنی اطلاعات بیش از 2 سال گذشته برای ارتباط و تعامل حوزه های مختلف در کشور 14 خوشه پیش بینی کرد تا در قالب برنامه نقشه راه توسعه دولت الکترونیک شکل گیرد.
وی با اشاره به اینکه این 14 خوشه از طریق یک سیستم ملی تبادل اطلاعات به هم مربوط می شوند، ادامه داد: تنها سیستم ملی تبادل اطلاعات که در کشور فعالیت خود را آغاز کرد؛ در بخش اقتصادی کشور است.
رضوی گفت: سیستم ملی تبادل اطلاعات اقتصادی کشور شهریور سال گذشته با حضور معاون اول رئیس جمهور رونمایی شد از این رو ارتباطات خود را در زمینه تبادل اقتصادی کشور را شروع کردیم.
وی اضافه کرد: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته این پروژه بنا بود به سایر خوشه ها مرتبط شود اما به سبب تحقق این مهم بستر یکپارچه تبادل اطلاعات مجبور شد تبادل خود را با دستگاه ها برقرار کند.
مدیرکل نوسازی وزارت اقتصاد و دارایی کشور با اشاره به اینکه برخی سامانه های اقتصادی کشور نظیر سامانه جامع مالیاتی و گمرک جامع ترین سامانه های کشور هستند، گفت: سامانه مدیریت اموال توسعه می یابد.
1535
کد N1273935

وبگردی