آفتاب
اخبار کوتاه فرهنگی؛

بزرگداشت مرحوم سیدحسن سادات ناصری در انجمن مفاخر

بزرگداشت مرحوم سیدحسن سادات ناصری در انجمن مفاخر

تهران- ایرنا- مراسم بزرگداشت مرحوم سید حسن سادات ناصری استاد دانشگاه تهران در انجمن آثار مفاخر ایران برگزار می شود.

به گزارش روز یکشنبه گروه فرهنگی ایرنا، انجمن آثار و مفاخر فرهنگی مراسم یادبود معلم توانا مرحوم دکتر سید حسن سادات ناصری، استاد دانشگاه تهران و پژوهشگر عرصه زبان و ادبیات فارسی را با حضور علما، استادان، فرهیختگان و دوستداران علم و دانش یکشنبه 16 خردادماه 1395 از ساعت 17:30 الی 19:30 در تالار اجتماعات شهید مطهری انجمن واقع در خیابان ولی‌عصر (عج)، پل امیر بهادر، خیابان سرلشکر علی‌اکبر بشیری، شماره 71 برگزار می‌کند.

** نمایش «فصل وصل» میزبان موسس مرکز اسلامی آفریقای جنوبی
حجت الاسلام عبدالله حسینی مشاور معاونت اجتماعی فرهنگی شهرداری تهران با حضور در محل اجرای نمایش «فصل وصل» پس از تماشای این اثر گفت: استفاده از هنر برای بیان واقعیت ها تاثیرگذاری را چندین برابر می کند. بنابراین باید همواره از زبان هنر برای بیان مسائل استفاده کرد.
موسس و مدیر مرکز اسلامی آفریقای جنوبی تصریح کرد: «فصل وصل» مصداق بارز همین موضوع است که می تواند اثرگذاری بیشتری نسبت به فعالیت های دیگر مشابه داشته باشد.
وی با بیان اینکه کار هرچه هنری تر باشد، نتیجه بخش تر خواهد بود، یادآور شد: در قرآن از عنصر هنر برای بیان حقایق استفاده شده است. هر چه بیان آمیخته با هنر باشد تاثیر آن چند برابر می شود. «فصل وصل» شروع بسیار قشنگی دارد، امیدوارم برخی نقایص نیز رفع شود و کار به بالاترین حد خود برسد.
حسینی در پایان اظهار کرد: فضای باغ موزه دفاع مقدس آمیخته با نام خرمشهر، جهاد و مبارزه است و احیای این منطقه هدفی است که می توان با نمایش «فصل وصل» به آن دست پیدا کرد.
نمایش «فصل وصل» تولید مرکز هنرهای نمایشی انقلاب اسلامی مُهنا به تهیه کنندگی علیرضا کوهفر، با کارگردانی سعید اسماعیلی و روایت رسالت بوذری هر شب تا پایان ماه مبارک رمضان ساعت 21 در باغ موزه دفاع مقدس روی صحنه می رود و تماشای آن برای عموم رایگان است. علاقمندان از طریق تماس با شماره تلفن ۸۸۹۶۱۳۳۷ می توانند بلیت تهیه کنند.
فراهنگ**9157 ** 1569
کد N1273786

وبگردی