آفتاب

سازمان بسیج ورزشکاران: برگزاری فینال جام حذفی در خرمشهر ارج نهادن به مقام شهداست

سازمان بسیج ورزشکاران: برگزاری فینال جام حذفی در خرمشهر ارج نهادن به مقام شهداست

تهران - ایرنا - رئیس سازمان بسیج ورزشکاران،گفت: برگزاری فینال جام حذفی فوتبال در خرمشهر ارج نهادن به مقام شهدا و یادآور دلاور مردی های رزمندگان دوران دفاع مقدس است.

به گزارش روز یکشنبه سازمان ورزش بسیج، «داود آذرنوش» افزود: برگزاری فینال جام حذفی در شهر خرمشهر در راستای گرامیداشت یاد و خاطره دفاع مقدس و تجلیل از رزمندگانی است که در آزادسازی خرمشهر حضور داشتند و با برگزاری این دیدار در خرمشهر باردیگر یاد دلاورمردی های رزمندگان دفاع مقدس گرامی داشته می شود.
وی افزود: سازمان لیگ حتی در نوع مدال ها و جام قهرمانی تغییرات بسیار خوبی انجام داده که در آنها یادمانی از دفاع مقدس دیده می شود و مدال ها به نام متبرک حضرت علی(ع) مزین شده است.
آذرنوش بیان داشت: فینال این دوره از مسابقات با تمامی دوره ها فرق می کند، زیرا مسابقه در شهری برگزار می شود که یادآور پایمردی های مردم خوزستان و ایران در دوران دفاع مقدس است و تلاش شده که سیره شهدا زنده نگه داشته شود.
وی تصریح کرد: باید از سازمان لیگ به خاطر چنین رویه ای که باعث آشنایی بیشتر نسل جوان با شهدا و ارج نهادن به ارزش های شهدا و ایثارگران است تقدیر و تشکر شود.
دیدار فینال جام حذفی باشگاه های کشور بین دو تیم استقلال تهران و ذوب آهن اصفهان ساعت 21 امشب در خرمشهر برگزار می شود.
ورزشی**1067** 1701
کد N1273455

وبگردی