آفتاب
والیبال انتخابی المپیک؛

ایران ۲ - کانادا ۲/ سرنوشت به ست پنجم کشید

ایران ۲ - کانادا ۲/ سرنوشت به ست پنجم کشید

تیم ملی والیبال ایران با برتری در ست چهارم مقابل کانادا سرنوشت دیدار برابر این تیم را به ست پنجم کشاند.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم های ملی والیبال ایران و کانادا صبح روز یکشنبه دیدار خود را در چارچوب رقابتهای انتخابی المپیک در سالن مترو پولیتن شهر توکیو برگزار کردند که ست چهارم را تیم کشورمان برنده شد تا ست پنجم تعیین کننده برنده این دیدار باشد.

حساسیت بازی در شروع ست چهارم کاملا در روند بازی مشهود بود. تیم ایران با سرویس های خوب قائمی ۴ بر ۲ پیش افتاد اما دو اشتباه متوالی از غفور و غلامی نتیجه را برابر کرد. کانادا در ادامه یک امتیاز پیش افتاد اما این ایران بود که با برتری ۸ بر ۷ به وقت نخست استراحت فنی رفت.

دو تیم تا امتیاز ۱۰ برابر بودند تا اینکه قائمی بار دیگر به خط سرویس رفت و برتری ۱۲ بر ۱۰ تیم کشورمان را رقم زد تا سرمربی کانادا تقاضای تایم اوت کند. در این لحظات آنالیز خوب بازیکنان حریف باعث شده بود تا کانادایی ها به راحتی امتیازگیری نکنند. تیم کشورمان وقت دوم استراحت فنی را ۱۶ بر ۱۳ به سود خود ثبت کرد.

در حالی که ایران سه امتیاز برتری نسبت به حریف داشت دو دفاع خوب از کانادایی ها باعث شد تا فاصله کم شود و لوزانو تقاضای تایم اوت کند. تیم ایران بار دیگر امتیازگیری کرد و ۲۲ بر ۱۸ پیش افتاد تا نوبت به تایم اوت کانادایی ها برسد. با وجود تلاش حریف این تیم ایران بود که ست چهارم را با حساب ۲۵ بر ۲۱ برنده شد تا کار به ست پنجم بکشد.

کد N1273192

وبگردی