آفتاب

اهدای کارت سود بانک سامان به فعالان وین

اهدای کارت سود بانک سامان به فعالان وین

بانک سامان به دارندگان وین‌‌کارت که در فصل بهار با این‌کارت فعالیت کرده‌اند امتیاز وفاداری و امتیاز تشویقی می‌دهد. به گزارش اداره روابط ...

گروه بنگاه‌‌ها:بانک سامان به دارندگان وین‌‌کارت که در فصل بهار با این‌کارت فعالیت کرده‌اند امتیاز وفاداری و امتیاز تشویقی می‌دهد. به گزارش اداره روابط عمومی بانک سامان، مرتضی حسینی‌نژاد، مدیر تحقیقات و برنامه‌ریزی بانک سامان اعلام کرد: باتوجه ‌به فاصله زمانی تا شروع سری سوم قرعه‌کشی وین‌کارت، مشتریانی که وین‌کارت خود را در سه ماهه بهار 95 با انجام تراکنش فعال نگه داشته‌اند‌ از امتیازهای وفاداری و تشویقی برای سری سوم قرعه‌کشی برخوردار می‌شوند. حسینی‌نژاد گفت: 20درصد از مجموع امتیازات فصل بهار مشتریان سپرده وین تا سقف 10هزار امتیاز، به‌عنوان امتیاز وفاداری، به امتیاز هر یک از ماه‌‌های تیر، مرداد و شهریور مشتریان منتقل می‌شود، بنابراین شانس این مشتریان در آغاز سری سوم قرعه‌کشی در این ماه‌ها بالاتر خواهد رفت.

وی افزود: مشتریانی که در ماه‌های اردیبهشت و خرداد هر ماه حداقل 400 امتیاز کسب کنند، می‌توانند بیش‌از 200 میلیون ریال اعتبار بیمه‌ای منحصربه‌فرد به دست آورند. این مشتریان می‌توانند از خدمات بیمه به‌طور رایگان در چهار موضوع بیمه درمان، آتش‌سوزی، حوادث و شخص ثالث اتومبیل استفاده کنند. مدیر تحقیقات و برنامه‌ریزی بانک سامان در پایان گفت: از ویژگی‌های مهم و جالب وین‌کارت در سری سوم، امکان دریافت سود در کنار شرکت در قرعه‌کشی‌های ماهانه این محصول است، از این‌رو هم شانس برنده شدن در هر ماه برای همه واجدین شرایط و هم امکان دریافت سود ماهانه وجود خواهد داشت؛ بنابراین گزارش علاقه‌مندان می‌توانند برای مشاهده امتیازهای ماهانه خود مثل گذشته به صفحه وین در سایت بانک سامان به نشانی www.sb24.com مراجعه کنند و درصورت نیاز به دریافت اطلاعات بیشتر درخصوص امتیازهای وفاداری و تشویقی با شعب سامان یا با مرکز سامان‌ ارتباط به شماره 6422-021 تماس بگیرند.

کد N1273096

وبگردی