آفتاب

برگزاری اردوی کیش برای آمادگی بیشتر و حضوری قدرتمند در رقابتهای والیبال استرالیا

برگزاری اردوی کیش برای آمادگی بیشتر و حضوری قدرتمند در رقابتهای والیبال استرالیا

کیش – ایرنا - سرمربی برزیلی تیم های ملی والیبال ساحلی ایران وضعیت بازیکنان حاضر در اردوی کیش را خوب ارزیابی کرد و افزود : این اردو برای آمادگی هرچه بیشتر تیم و حضوری قدرتمند در رقابت های استرالیا است .

لوسیانو باربوسا معروف به کیودای روز جمعه در حاشیه اردوی تمرینی تیم والیبال ساحلی در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به حضور خوب ورزشکاران ایرانی در دومین مرحله رقابت های والیبال ساحلی انتخابی المپیک درشهر کالاسین تایلند گفت : آنها بازی خوب و قابل قبولی از خود به نمایش گذاشتند و با کسب امتیاز به مرحله بعدی رقابت ها که در استرالیا برگزارمی شود صعود کردند.
وی با بیان اینکه تیم از روز شنبه در اردوی آمادگی در جزیره کیش بسر می برد افزود : تیم هفته آینده به رقابت های والیبال ساحلی آزاد در آق قلا استان گلستان اعزام می شود که این بازی آخرین آزمون برای بازیکنان خواهد بود .
کیودای اضافه کرد : پس از این رقابت تیم به کیش بازمی گردد و تمرینات خود را در جزیره پیگیری می کند .
وی آمادگی تیم را تلاش دو ماهه بازیکنان دانست و گفت :این تمرینات ادامه دارد و با تمام توان تلاش می کنیم تا به آمادگی صد درصدی برسیم .
سرمربی برزیلی تیم والیبال ساحلی گفت : در دو ماه قبل تیم بدون مربی بدن ساز تمرینات خود را انجام می داد و بازیکنان ،خود تمرین می کردند در شرایط کنونی مربی بدن سازی به جمع ما اضافه شده است و می تواند کمک خوبی برای تیم باشد.
وی برگزاری این اردوها را در آماده سازی هر چه بیشتر تیم موثر خواند و افزود : تیم خود رابرای حضور قدرتمند در رقابت های استرالیا آماده می کند.
سرپرست تیم های ملی والیبال ساحلی بزرگسالان ایران نیز با اعلام اینکه تیم های ملی از روز شنبه اول خرداد ماه در جزیره کیش حضور داشته افزود : قرار است پس از اردوی یک هفته ای در کیش ، تیم به آق قلا در استان گلستان اعزام شود .
محمد خلیلی به خبرنگار ایرنا گفت : تیم های ملی والیبال ساحلی ایران از 10 تا 12 خردادماه در رقابت های تور آزاد آق قلا شرکت خواهند کرد تا میزان آمادگی خود را در این رقابت ها افزایش دهند و در این رقابت ها کیودای نیز حضور خواهد داشت.
وی افزود : تیم های والیبال ساحلی ایران در دومین مرحله رقابت های انتخابی المپیک در منطقه آسیا که در شهر کالاسین تایلند( 23 تا 25 اردیبهشت ماه ) برگزار شد تمام حریفان خود را شکست داد و به مقام قهرمانی دست یافت که موفقیت خوبی برای والیبال ساحلی کشور بود.
خلیلی به برگزاری مرحله نهایی رقابتهای انتخابی المپیک در استرالیا اشاره کرد و گفت : این رقابت ها با حضور هشت تیم ژاپن، چین، اندونزی ، قطر، قزاقستان، نیوزلند، استرالیا و ایران 31خرداد ماه در کشور استرالیا برگزار می شود که قهرمان این دوره از رقابت ها بطور مستقیم سهمیه المپیک را کسب خواهد کرد.
سرپرست تیم های ملی والیبال ساحلی بزرگسالان افزود: آخرین شانس تیم های دوم و سوم این دوره از رقابت ها با دوم و سوم دیگر قاره ها برای کسب آخرین سهمیه در کشور روسیه با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت .
وی گفت : رحمان رئوفی و بهمن سالمی از تیم الف و عباس پورعسکری و حامد میرزاعلی و بهمن قلی پور از تیم ب در اردوی کیش حضور دارند و به صورت مستمر و در دو نوبت صبح و عصر و تا فردا شنبه تمرینات خود را در مجموعه ورزشی پلاژ اقایان کیش پیگیری می کنند .
وی تمرینات انجام شده زیر نظر کیودای را بسیار مثبت خواند و گفت : تیم با آمادگی کامل و یک هفته زودتر برای حضور در مرحله نهایی رقابت های انتخابی المپیک به استرالیا اعزام می شود تا بتواند خود را با شرایط آب و هوایی هماهنگ کند.
مرحله نهایی رقابتهای والیبال ساحلی انتخابی المپیک در منطقه آسیا 31 خرداد تا 6 تیرماه با حضور هشت کشور ایران، قطر، قزاقستان، ژاپن، نیوزلند، اندونزی، چین و استرالیا (میزبان) برگزار می شود.
1641
کد N1271360

وبگردی