آفتاب
رئیس دانشگاه علم و صنعت ایران:

صدا و سیما در جهت افزایش اعتماد به نفس عمومی حرکت کند

صدا و سیما در جهت افزایش اعتماد به نفس عمومی حرکت کند

تهران -ایرنا - رییس دانشگاه علم و صنعت ایران گفت: سازمان صدا و سیما به گونه ای رفتار کند که عملکردش منجر به افزایش اعتماد به نفس عمومی و خودباوری شهروندان شود.

محمدعلی برخورداری روز پنج شنبه در گفت و گو با خبرنگار حوزه دانشگاه ایرنا اظهار داشت: اکنون در اغلب رسانه ها مسائل سیاسی کشور از سایر ابعاد چون اجتماعی و فرهنگی بیشتر دیده می شود.
وی گفت: رسانه ها باید صادقانه با مردم صحبت کنند و آن چیزی که حقیقت دارد را به مخاطبان خود ارائه دهند.
رییس دانشگاه علم و صنعت افزود: هر چند دستاوردهای زیادی داشته ایم اما به طور حتم نقص هایی نیز وجود دارد و اینها باید صادقانه به مردم گفته شود.
وی ادامه داد: برخی از رسانه ها با جهت گیری های خاص سعی در پررنگ ساختن و یا کم رنگ کردن مسائلی هستند که به نفع خودشان است.
برخورداری خاطرنشان کرد: اینگونه رفتارها به صلاح مملکت نیست و باید هر آن چه که اهمیت دارد برای مردم بازگو شود.
وی یادآور شد: سازمان صدا و سیما در این بین به سبب پوشش سراسری کشور سهم و تاثیرگذاری بیشتری دارد.
رییس دانشگاه علم و صنعت اظهار کرد: صدا و سیما باید در جهتی حرکت کند که به مردم خودباوری القا کند و سبب افزایش اعتماد به نفس در سطح ملی شود.
وی گفت: طبیعی است که مسئولان نیز همچون سایر افراد شاید خطاهایی داشته باشند اما اینکه صدا و سیما به طور مرتب سعی در بزرگنمایی اینها داشته باشد؛ سبب آسیب رساندن به روحیه ملی خواهد شد.
برخورداری افزود: ضروری نیست که صدا و سیما نقدهای کوچک را با بزرگنمایی دائما تکرار کند و البته عکس این امر نیز صادق است.
وی ادامه داد: هنگامی که کشور و نظام اسلامی دستاوردهایی را کسب می کند باید صدا و سیما اینها را برای مردم بازگو کند تا آنان روحیه و امید داشته باشند.
فراهنگ**9187**1027
کد N1269704

وبگردی