آفتاب

نشست هم اندیشی بررسی راهکارهای نوین درمان بیماری های گوارشی برگزارشد

نشست هم اندیشی بررسی راهکارهای نوین درمان بیماری های گوارشی برگزارشد

تهران - ایرنا - 300 متخصص بیماری های داخلی، طب اورژانس و گوارش روز پنجشنبه در تهران گردهم آمدند تا راهکارهای نوین درمان بیماری های گوارشی و کبدی را بررسی کنند.

این نخستین کنگره دو روزه اورژانس های گوارش و کبد در ایران است.
اورژانس های پانکراس و مجاری صفراوی، برخورد تشخیصی و درمانی با خونریزیی های حاد گوارشی، نقش رادیولوژی تهاجمی در خونریزی های حاد گوارشی از جمله موضوعات قابل ارائه در این کنگره است.
همچنین، برخورد با درد حاد شکمی، سونوگرافی در هنگام درد حاد شکمی و هپاتیت حاد فولمینات از دیگر موضوعات قابل ارائه در این کنگره است.
«امیر صادقی» دبیر علمی نخستیین کنگره اورژانس های گوارش و کبد، ارائه تازهای این حوزه، به روز رسانی اطلاعات پزشکان و بیان آخرین دستاوردهای اورژانس های گوارش و کبد را از مهمترین اهداف برگزاری این کنگره اعلام کرد.
وی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: متخصصان داخلی، طب اورژانس و فوق تخصص گوارش در جریان آخرین تغییرات مرتبط با اورژانس های گوارش و کبد قرار می گیرند تا خدمات مطلوب تری به بیماران ارائه شود.
این پزشک متخصص بیماری های گوارش و کبد گفت: در طول سال برای ارائه تازه های این حوزه فقط به برگزاری کنگره سالانه اکتفا نمی شود و هر ماه این موارد منتشر و در اختیار پزشکان متخصص قرار می گیرد.
علمی ** 1201 **1545
کد N1269419

وبگردی