آفتاب

مشاور معاون وزیر ورزش:موسیقی مجاز باشگاه های ورزشی تدوین شد

مشاور معاون وزیر ورزش:موسیقی مجاز باشگاه های ورزشی تدوین شد

شهرکرد-ایرنا- مشاور معاون وزیر ورزش و جوانان اعلام کرد: موسیقی و موزیک مجاز مورد نیاز باشگاه های ورزشی از جمله باشگاه های بدنسازی تدوین و تهیه شده است.

به گزارش ایرنا،امیر رضا عفراتی روز چهارشنبه در نشست تجلیل از باشگاه های نمونه چهارمحال و بختیاری در مجتمع مهر شهرکرد افزود: اکنون موسیقی و موزیک مخصوص باشگاه های تهیه شده است و در قالب لوح فشرده به تایید وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز رسیده است و بزودی در اختیار باشگاههای ورزشی از جمله باشگاه های بدنسازی قرار می گیرد و از پخش موسیقی های غربی در این باشگاه ها جلوگیری می شود.
وی تاکید کرد:هرگونه رقص و حرکت ها موزون تحت عنوان 'بادی ' در باشگاه های ورزشی زنانه نیز ممنوع است و در این زمینه با باشگاه های ورزشی متخلف ،برخورد قانونی می شود.
عفراتی اظهار داشت:در این زمینه رشته ایروبیک قانونی است و فعالیت ایروبیک در باشگاههای ورزشی قانونی است.
این قهرمان کشتی ایران و جهان گفت:استفاده از ماساژورهایی که دارای مدرک فنی و حرفه ای هستند،در باشگاه های ورزشی ممنوع است و مدارک ماساژورها برای باشگاهها نا معتبر است و استفاده از این ماساژورها در باشگاه ها را غیر قانونی عنوان کرد.
عفراتی اظهار کرد: باشگاه های ورزشی باید از ماساژورهایی که دارای مدرک فدراسیون ورزشی و پزشکی آنرا تایید می کند،استفاده کنند.
به گفته وی،هم اکنون 17 هزار باشگاه ها ورزشی در ایران فعال است که از این تعداد 12هزار باشگاه بدنسازی و سه هزار استخر است و این باشگاه ها بزودی رتبه بندی می شود.
وی ،فروش دارو و مکمل ها در باشگاه ها از سوی مربیان را غیرقانونی دانست و اعلام کرد:مربیان حق دخالت در کارهای پزشکی را ندارند و با مربیان متخلف به شدت برخورد می شود.
مشاور معاون وزیر و دبیر کمیسیون ماده 5 وزارت ورزش و جوانان گفت: نرم افزار جامع برای آمایش و ثبت اطلاعات باشگاه های ورزشی کشور تهیه شده است.
به گزارش ایرنا،در این همایش که از سوی اداره کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری برگزار شد،از تعدادی از باشگاه های نمونه استان قدردانی شد.
2097 ** شبد ** 1095
کد N1268720

وبگردی