آفتاب
وزیر امور دینی الجزایر:

الجزایر به دنبال استفاده از تجربیات ایران در مدیریت حج است

الجزایر به دنبال استفاده از تجربیات ایران در مدیریت حج است

تهران- ایرنا- وزیر امور دینی الجزایر در دیدار با رایزن فرهنگی ایران در این کشور، گفت: در نظر داریم از تجربیات با ارزش و ارزنده ایران در حج استفاده کنیم.

به گزارش عصر چهارشنبه گروه فرهنگی ایرنا، نمایشگاه بین‌المللی گردشگری الجزایر، با برگزاری آیین افتتاحیه با حضور عبدالملک سلال نخست‌وزیر، عمار گول وزیر گردشگری و محمد عیسی وزیر امور دینی و اوقاف الجزایر و همچنین تعدادی از مسئولان، سفرا و میهمانان داخلی و خارجی در محل دایمی نمایشگاه بین‌المللی الجزایر (سافکس) برگزار شد.
جمهوری اسلامی ایران با دو غرفه سفارت ایران و توریستا تور (شرکت خصوصی در زمینه گردشگری) در این نمایشگاه بین‌المللی شرکت کرد.
عمار گول وزیر گردشگری الجزایر هنگام بازدید از این نمایشگاه با حضور در غرفه سفارت ایران، با فعالیت‌های گرشگری کشورمان آشنا شد و ابراز امیدواری کرد که شاهد گسترش گردشگری میان دو کشور باشیم.
بنا بر اعلام سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، رایزن فرهنگی ایران در الجزایر نیز در حاشیه برگزاری این جشنواره با محمد عیسی، وزیر امور دینی و اوقاف این کشور دیدار و درمورد موضوع حج، گردشگری و فعالیت های فرهنگی و هنری گفت و گو کردند.
فراهنگ**1355**1027
کد N1268425

وبگردی