آفتاب

از تریبون مجلس خبرگان گفته شد: با فائزه هاشمی طبق قانون برخورد شود

از تریبون مجلس خبرگان گفته شد: با فائزه هاشمی طبق قانون برخورد شود

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: از دستگاه قضایی می‌خواهم تا موضوع دیدار فائزه هاشمی با بهاییان را پیگیری کرده و طبق قانون با او برخورد کند.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از دبيرخانه مجلس خبرگان رهبری، حجت الاسلام و المسلمین حیدری آل کثیری صبح ‌امروز در دومین روز از اجلاسیه پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری با اشاره به انتخاب هیئت رئیسه و به ویژه ریاست آن گفت: این انتخاب دارای پیام‌هایی در بعد داخلی و بعد بین المللی بوده و حضور آیت الله جنتی در راس مجلس خبرگان ، موجب یاس و ناامیدی دشمنان و مصداق انقلابی فکر کردن و عمل کردن مجلس خبرگان رهبری و در واقع لبیکی به مقام معظم رهبری است.

نماینده خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به دیدار فائزه هاشمی با زندانیان بهایی، اظهار کرد: از دستگاه قضایی درخواست می‌کنم تا موضوع دیدار فرزند یکی از مقامات نظام با بهاییان را پیگیری و طبق قانون با او برخورد شود.

وی در پایان گفت: اتخاذ برخی مواضع رئیس جمهور به ویژه در مواردی که موجب القای حاکمیت دوگانه در کشور می‌شود، جای انتقاد دارد.

انتقاد نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان از اجرایی نشدن قوانین بانکداری اسلامی

در ادامه اجلاسیه امروز مجلس خبرگان، نماینده مردم آذربایجان غربی پشت تریبون قرار گرفت و از عدم اجرای قوانین بانکداری اسلامی از سوی برخی بانکها و مؤسسات مالی انتقاد کرد.

حجت الاسلام و المسلمین عسگر دیرباز در نطق خود در دومین روز از افتتاحیه پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری افزود: برخی از بازارچه های مرزی متأسفانه صرفاً به محل ورود کالاهای بی کیفیت خارجی تبدیل و این امر موجب به تعطیلی کشانده شدن برخی کارگاه ها و شرکت های داخلی شده است.

وی ادامه داد: این مساله باعث مشکلات فراوانی مانند ورشکستگی و بیکاری جوانان به ویژه جوانان نخبه شده است. لذا باید به دولت محترم تذکر بدهیم و برخی ناهنجاری ها و اشغال بعضی از پست های کلیدی از سوی برخی افراد غیر شایسته و بی کفایت را به دولت گوشزد نماییم.

عسگر دیرباز همچنین با اشاره به مشکلات استانهای مرزی اظهار داشت: «با توجه به اینکه مشکلات استان های مرزی دارای شباهت ها و اشتراکاتی است پیشنهاد می شود اعضای خبرگان که نماینده استان های مرزی هستند با اشراف هیات رئیسه مجلس خبرگان، جلساتی مشترکی برگزار کنند و ضمن تعامل و بررسی این مشکلات مشترک مسائل را به مسئولان ذی ربط منتقل و پیگیر رفع آنها باشند». 

27216

کد N1267933

وبگردی