آفتاب

داعش فرمان بمب گذاری مساجد، منازل و قتل زندانیان را در فلوجه داد

داعش فرمان بمب گذاری مساجد، منازل و قتل زندانیان را در فلوجه داد

تهران-ایرنا- درپی آغاز عملیات نیروهای عراقی برای آزادسازی فلوجه، داعش به عناصر خود در این شهر فرمان داد برای مقابله با نیروهای شیعه حشد الشعبی ، خانه ها، مساجد و ادارات را بمب گذاری کنند.

به گزارش سه شنبه شب پایگاه خبری المسله نیوز ، در سند مکتوبی از گروه داعش که بدست این پایگاه رسیده از عناصر این گروه خواسته شده با پوشیدن لباس هایی مشابه افراد مبارز حشد الشعبی و سر دادن شعارهای آنان ، اقدام به کشتار زندانیان فلوجه کنند.
دراین سند ازاین عناصر تروریستی خواسته شده ازاین اقدام خود فیلم هایی ویدیویی تهیه کرده و تحت عنوان اقدامات جنایتکارانه آنها، منتشر کنند.
همچنین دستور داده شده نسبت به بمب گذاری منازل، مساجد و ادارات این شهر پیش از ورود مبارزان حشدالشعبی اقدام کرده و با انتشار تصاویر مربوطه این اقدامات را تحت عنوان عملیات انتقام جویانه شیعیان از اهالی سنی فلوجه منتشر کنند.
در این سند همچنین به عوامل داعش دستوراتی از سوی 'ولایت فلوجه 'در خصوص انتقال خانواده های عناصر این گروه به خارج از فلوجه با نزدیک شدن موعد عملیات آزادسازی این شهر، داده شده و افزوده شده هر کس را که با ارتش عراق یا حشدالشعبی همکاری می کند به قتل برسانید.
شبک 6002 / 1064
کد N1267162

وبگردی