آفتاب

گرفتار شدن بیش از ۱۰۰ خودرو در پی وقوع سیل

گرفتار شدن بیش از ۱۰۰ خودرو در پی وقوع سیل

ایلنا: سخنگوی سازمان امداد و نجات حوادث ۲۴ ساعت گذشته را تشریح کرد.

سید مصطفی مرتضوی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، در تشریح مهمترین حوادث شبانه‌روز گذشته، گفت: سیل و آب‌گرفتگی در۲۴ ساعت گذشته سبب گرفتار شدن بیش از ۱۰۰ خودرو در سمنان شده است. از سوی دیگر نیز ۴۰۰ نفر در کیلومتر ۷۰ محور میامی ـ سبزوار دچار آسیب شده و نیروهای امدادی اقدامات لازم را در کمک به حادثه‌دیدگان انجام دادند.

سخنگوی سازمان امداد و نجات با بیان این مطلب که برخورد دو دستگاه تریلی ساعت ۲:۲۷ امروز در محور قدیم قم ـ تهران سبب حادثه دیدن دو مسافر شد، افزود: متأسفانه یکی از حادثه‌دیدگان جان خود را از دست داد.

وی به واژگونی خودرو سوناتا در محور طالقان ـ قزوین، گفت: این حادثه در ساعت ۷ صبح امروز، سبب مصدوم شدن یک مسافر شد.

مرتضوی ادامه داد: همچنین برخورد خاور با تریلی ساعت ۲:۳۵ بامداد امروز در کیلومتر ۸۰ آزادراه زنجان ـ‌ قزوین دو مصدوم بر جای گذاشت.

سخنگوی سازمان امداد و نجات از برخورد یک دستگاه نیسان با پژو در محور شاهین‌شهر ـ‌ مورچه‌خورت در ساعت ۶:۴۰ صبح امروز، خبر داد و ادامه داد: این حادثه برای ۴ مسافر حادثه آفرید که نیروهای امدادی موفق به نجات جان همه حادثه‌دیدگان شدند.

وی با بیان اینکه واژگونی موتورسیکلت در کیلومتر یک فهرج ـ بم ساعت یک امروز سبب مصدوم شدن دو راکب موتورسوار شد، گفت:  انحراف یک خودرو  از جاده کوهستانی تویسرکان اطراف قله شاه‌نشین همدان در ساعت ۲۲:۴۰ شب گذشته به وقوع پیوسته سبب مصدوم شدن ۶ مسافر شده است.

کد N1265542

وبگردی