آفتاب

رئیس بندرودریانوردی گناوه:اطلاع دقیقی از شناور ناپدید شده بندرریگی دریافت نشده است

رئیس بندرودریانوردی گناوه:اطلاع دقیقی از شناور ناپدید شده بندرریگی دریافت نشده است

گناوه-ایرنا- رئیس اداره بندرودریانوردی گناوه گفت: با وجود تلاشهای بعمل آمده و شایع های فراوان تاکنون هیج خبر رسمی از شناور باری ناپدید شده بندرریگی در آبهای ساحلی استان بوشهر دریافت نشده است.

نورالله اسعدی روز سه شنبه در گفت وگو با خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: از زمان نا پدید شدن این شناور باری که در مسیر دبی به بندرریگ رخ داده شایعه های فراوانی مطرح شده که صحت ندارند.
وی اظهارکرد: از زمان اعلام این حادثه، مرکز هماهنگی جستجو و نجات دریایی اداره کل بنادر ودریانوردی (MRCC) تلاش زیادی برای یافتن این شناور انجام داد که تاکنون هیچ اثری از شناور و سرنشینان آن پیدا نکرده است.
از زمان ناپدیدشدن این شناور شایعه های فراوانی در بین مردم رواج یافته و برخی شنیده ها حکایت ازاین دارد که در کشور بحرین پیدا شده است.
دراین ارتباط رئیس اداره بندر ودریانوردی گناوه گفت: باتوجه به اینکه مرکز mrcc کشور بحرین از کشورهای حوزه خلیج فارس پیام های اضطراری شناورها را دریافت و اطلاع می دهد اما تاکنون هیچ تماس و گزارشی از آن کشور در ارتباط با این شناور وصول نشده است.
این شناور باری با شش نفرسرنشین از دبی عازم بندرریگ از توابع شهرستان گناوه بود که از دو روز پیش در حوالی بندر عسلویه ناپدید و ارتباط آن با ایستگاههای رادیویی بنادر و دریانوردی قطع شده است.
بندرریگ از توابع شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قراردارد.
6164/6043/ 6045
کد N1265523

وبگردی