آفتاب

ماجرای ایرانی بودن زلاتان از واقعیت تا شایعه + سند و عکس

ماجرای ایرانی بودن زلاتان از واقعیت تا شایعه + سند و عکس

زلاتان نامش را پشت دستش خال کوبی کرده بود. این خال‌کوبی عربی بود اما در شایعات گفته شد که او به زبان فارسی خال‌کوبی کرده است و دلیلش ارتباط

خال‌کوبی زلاتان عربی بود نه فارسی


زلاتان نامش را پشت دستش خال کوبی کرده بود. این خال‌کوبی عربی بود اما در شایعات گفته شد که او به زبان فارسی خال‌کوبی کرده است و دلیلش ارتباط خوب زلاتان با ایرانی‌هاست. مدتی پیش هم روزنامه‌ی فرانسوی "لوپاریزین" از دوستان ایرانی ابراهیموویچ نوشته بود و عنوان کرده بود که این بازیکن در مالمو در کنار ایرانی‌های زیادی که در آنجا زندگی می‌کنند زندگی کرده است. این شایعات باعث شد که تصور شود او نامش را به فارسی خال‌کوبی کرده است.





زلاتان در ویکی پدیا:  متولد سوم اکتبر سال ۱۹۸۱ در مالمو در سوئد است. این فوتبالیست سوئدی از والدینی از اهالی بوسنی و کرواسی به دنیا آمده است. او درکنار سه خواهر و دو برادر خود بزرگ شده است و از شش سالگی فوتبال را شروع کرده است.




زلاتان ابراهیموویچ برای تیم فوتبال پاریس سن ژرمن در لیگ فوتبال فرانسه موسوم به لوشامپیونه و هم چنین تیم ملی فوتبال سوئد بازی می‌کند. او در سال ۲۰۰۹ با دریافت حقوق ۹ میلیون یورویی همراه با کاکا بیش‌ترین حقوق را در بین بازیکنان فوتبال جهان دریافت کرد. او اکنون با جدا شدن از اث میلان و پیوستن به تیم فوتبال پاریس سن ژرمن پردرآمد ترین بازیکن تیم لیگ فوتبال فرانسه محسوب می‌شود.
کد N1263557

وبگردی