آفتاب

امام جمعه خرم آباد: اقتدار نظام ثمره تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج) است

امام جمعه خرم آباد: اقتدار نظام ثمره تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج) است

خرم آباد - ایرنا -نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد گفت: تلاش برای حفظ امنیت جامعه و آسایش کشور، مجاهدت خاموشی است که از اخلاص ، ایثار و فداکاری سربازان گمنام امام زمان (عج) سرچشمه می گیرد.

به گزارش ایرنا، آیت الله سید احمد میرعمادی در خطبه های نمازجمعه این هفته خرم آباد با بیان اینکه نیمه شعبان به عنوان روز سربازان گمنام امام زمان (عج) نامگذاری شده است، افزود: مسئولیت امنیت جامعه بر عهده سربازان گمنام امام زمان (عج) بوده و این افراد برای عظمت نظام مقدس جمهوری اسلامی تلاش می کنند.
وی با اشاره به ناامن بودن کشورهای منطقه و غربی اظهار کرد: برغم توطئه های دشمنان، ایران اسلامی در امنیت کامل بسر می برد که این امر نتیجه تلاش سربازان گمنام و همکاری نیروهای امنیتی، نظامی و انتظامی است.
نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه در استان لرستان اقداماتی ارزشمندی توسط نیروهای اطلاعاتی انجام شده و باعث افتخار است، گفت: نیروه های امنیتی با جلوگیری از اقدامات گروههای تروریستی و ضد انقلاب در شبکه های مجازی و کنترل آن و برخورد با عوامل قاچاق مواد مخدر و اشراف اطلاعاتی کامل، امنیت و آسایش را در جامعه حاکم کرده اند.

*** استقامت ملت ایران باعث عقب نشینی دشمنان شده است
نماینده ولی فقیه در لرستان رای صادره از سوی دادگاه عالی آمریکا برای برداشت دو میلیارد دلار از حساب ایران، را دزدی خواند و گفت: مقاومت در برابر این زورگویی ها، باعث عقب نشینی و به تاخیر انداختن اجرای این حکم شده است.
آیت الله میرعمادی ادامه داد:روحیه مقاومت ملت ایران و بدعهد خواندن آمریکا توسط مقام معظم رهبری باعث شده که بانک های کشورهای دیگر بتوانند به صورت قانونی با ایران در ارتباط باشند.

***فتح خرمشهر یکی از افتخارات دوران جنگ تحمیلی است
امام جمعه خرم آباد با تبریک سوم خرداد و آزادسازی خرمشهر گفت: روز مقاومت و ایثار و پیروزی توسط رزمندگان اسلام، یکی از افتخارات دوران دفاع مقدس بوده و عنایات خداوند در این روز شامل ملت ایران شده است.
وی اضافه کرد: فتح خرمشهر، روز فراموش نشدنی در تاریخ اسلام بوده و رزمندگان با توکل به خدا، استقامت ، و ایستادگی در برابر دشمن، به این مهم دست پیدا کرده است.
وی با معجزه خواندن فتح خرمشهر بیان کرد: در صورت ایستادگی و استقامت در برابر دشمن در همه صحنه ها پیروز خواهیم شد.
3210/6060/ 6042
کد N1260183

وبگردی