آفتاب
مدیر عامل گروه خودرو سازی سایپا اعلام کرد؛

بی.ام.دبلیو برلیانس باید برای ادامه همکاری در ایران سرمایه گذاری کند/پیشنهاد خودروسازان آسیایی، اروپایی و آمریکایی برای همکاری با سایپا

بی.ام.دبلیو برلیانس باید برای ادامه همکاری در ایران سرمایه گذاری کند/پیشنهاد خودروسازان آسیایی، اروپایی و آمریکایی برای همکاری با سایپا

تهران- ایرنا- مدیر عامل گروه خودروسازی سایپا گفت: با توجه به همکاری چند سال گذشته شرکت بی ام دبلیو برلیانس، سایپا آمادگی دارد با این شرکت در راستای منافع مشترک همکاری های گسترده ای انجام دهد و انتظار می رود بی ام دبلیو برلیانس مانند دیگر شرکای اروپایی سایپا، سرمایه گذاری در ایران را افزایش دهد.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از سایپا، مهدی جمالی در حاشیه امضای تفاهم نامه گروه خودرو سازی سایپا و شرکت بی ام دبلیو برلیانس، اظهار امیدواری کرد در ادامه همکاری های مشترک، داخلی سازی 40 درصدی به 70 درصد افزایش یابد و همچنین با فراهم کردن شرایط و بستر لازم در زمینه صادرات محصول، روند 30 درصدی صادرات به زودی محقق شود.
وی افزود: با توجه به شرایط رقابتی در بازار ایران نیاز است در خصوص فاینانس و تسهیلات کم بهره برای سهولت خرید اقدامات موثری انجام شود و دولت چین نیز از این طرح حمایت و پشتیبانی کند.
مدیر عامل سایپا گفت: با توجه به تغییرات در بازار کسب و کار جهانی و افزایش سلیقه مشتریان، نیاز است با همکاری مشترک در زمینه قیمت گذاری، شرایط فروش و تبلیغات موثر همکاری ها را افزایش دهیم.
جمالی اضافه کرد: در کمتر از دو سال از شروع همکاری با شرکت برلیانس ، تلاش های دو طرف در جهت رسیدن به موفقیت و چشم انداز پیش بینی شده قابل توجه است و گروه سایپا توانسته بستر خوبی در بازار ایران برای محصولات برلیانس آماده کند.
وی افزود: علاوه بر سایپا ، شرکت پارس خودرو از دیگر شرکت های گروه، دارای برندی مطرح در کشور است که در زمینه تولید محصولات برلیانس فعالیت می کند.
جمالی گفت: گروه خودرو سازی سایپا دارای شبکه گسترده خدمات پس از فروش در ایران است و با دارا بودن بیش از 700 مرکز در کشور می تواند متناسب با تعداد تولید محصولات، مراکز متعددی را برای خدمات تجهیز کند.
مدیر عامل سایپا افزود: گروه خودرو سازی سایپا پیشنهادهای همکاری مناسبی از طرف خودروسازهای اروپایی، آسیایی و آمریکا دارد و این شرکت ها آمادگی دارند تا در صنعت خودرو سازی ایران سرمایه گذاری کنند و حضوری فعال در بازار ایران و به تبع آن در منطقه داشته باشند و در این زمینه مذاکرات خوبی صورت گرفته و به طور قطع گروه خودرو سازی سایپا به عنوان شریک تجاری برای آنها گزینه مناسبی است.
در ادامه نشست «کی یومینگ» رئیس هیات مدیره شرکت بی ام دبلیو برلیانس گفت: فروش 10 هزار دستگاه برلیانس و هفت هزار پیش فروش نشان از موفقیت دوجانبه دارد و امیدواریم با افزایش ظرفیت تولید بتوانیم گام های موثرتری در زمینه منافع مشترک و گسترش همکاری ها برداریم و تجربه صادرات محصولات شرکت بی ام دبلیو برلیانس به کشور های منطقه و جهان در ادامه همکاری های سایپا و برلیانس وجود خواهد داشت.
وی به برخی مشکلات در طول همکاری اشاره کرد و افزود: طبیعی است هر کار تیمی و مشترک نیاز به هماهنگی و همکاری دوطرف جهت برطرف کردن مشکلات یا ارائه راه حل های جدید دارد و امیدواریم با همکاری و هماهنگی بیشتر در سطوح مدیریتی و سیاسی دو کشور شاهد ارتقاء و افزایش سطح همکاری های دوجانبه گروه خودرو سازی سایپا و شرکت برلیانس باشیم.
به گزارش ایرنا، مراسم امضای تفاهم نامه گروه خودرو سازی سایپا و شرکت بی ام دبلیو برلیانس با حضور مدیر عامل گروه خودرو سازی سایپا و رئیس هیات مدیره شرکت بی ام دبلیو برلیانس و جمعی از مدیران ارشد سیاسی کشور چین سه شنبه شب (دیشب) برگزار شد.
شرکت بی ام دبلیو برلیانس در سال 2003 تاسیس شده که سرمایه گذاری مشترک بین دو شرکت بی ام دبلیو و برلیانس بصورت 50 -50 است. در حال حاضر محصولات بی ام دبلیو سری 5 و سری 3 و ایکس 1 تولید می شود و به فروش می رسد و فروش آن در سال 2014، به حدود 300 هزار دستگاه رسیده است.
مدل بی ام دبلیو سری 5 اولین مدل از شرکت بی ام دبلیو است که در این شرکت سرمایه گذاری مشترک تولید شده و رکورد فروش بیش از 100 هزار دستگاه را بدست آورده است.
شرکت بی ام دبلیو برلیانس در سال 2014 بیش از 500 هزار خودرو سواری و تجاری تولید کرد و رتبه بیست و هشتم را در میان خودروسازان جهانی دارد.
*BMW Brillianc
اقتصام**9189**1561
کد N1257345

وبگردی