آفتاب
عضو هیات مدیره شرکت امبروزتی:

ظرفیت‌های اقتصادی کشف نشده ایران باید به سرمایه‌گذاران معرفی شود

ظرفیت‌های اقتصادی کشف نشده ایران باید به سرمایه‌گذاران معرفی شود

والریا دمولی گفت: موضوع صادرات به کشورهای همسایه ایران برای ما از اهمیت به سزایی برخوردار است.

والریا دمولی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، با اشاره به اشتیاق حضور شرکت‌های ایتالیایی در ایران گفت: در بین شرکت‌های ایتالیایی که برای حضور در ایران ابراز تمایل کرده‌اند، تنوع بسیاری وجود دارد و رشته‌های گوناگون صنعتی را شامل می‌شود. از آنجایی که اکثر این شرکت‌ها جزو شرکت‌های کوچک و متوسط محسوب می‌شوند به احتمال زیاد اقدام به انعقاد قراردادهای جوینت ونچر و مشارکتی خواهند کرد.

عضو هیات مدیره شرکت امبروزتی ادامه داد: البته این امر نافی حضور شرکت‌های بزرگ در ایران نیست. شرکتی مانند بنتون که یکی از مشهورترین برندهای دنیاست و شرکت‌هایی که در زمینه انرژی‌های خورشیدی و تجدیدپذیر کار می‌کنند، همچنین شرکت‌های فعال در حوزه‌ آی تی، مایل هستند که با شرکت‌های ایرانی همکاری داشته باشند.

دمولی با اشاره به برگزاری اجلاس اقتصادی ایران و ایتالیا در تهران، ادامه داد: شرکت‌ کنندگان ایتالیایی حاضر در این نشست، دو سطح را شامل می‌شود.  شرکت‌های بزرگ که تمامی آنها از برندهای معروف دنیا هستند و شرکت‌های متوسط و کوچک که مدیران آنها به تهران آمدند. به باور ما این اجلاس فرصت خوبی است تا ظرفیت‌های اقتصادی کشف نشده در ایران به شرکت‌های کوچک و متوسط شناسانده شود. ضمن آنکه موضوع صادرات به کشورهای همسایه ایران نیز برای ما از اهمیت به سزایی برخوردار است.

وی تاکید کرد: در این اجلاس شرکت‌هایی حضور دارند که برای اجرای پروژه‌های شهرهای هوشمند نیز آماده همکاری و سرمایه‌گذاری در ایران هستند. امروزه شهرهای هوشمند جزو اصول تفکیک‌ناپذیر دنیای مدرن است.

کد N1254779

وبگردی