آفتاب
مشاور استاندار تهران:

امید، اخلاق و ارزش آفرینی کارکرد و وظیفه اصلی روابط عمومی ها است

امید، اخلاق و ارزش آفرینی کارکرد و وظیفه اصلی روابط عمومی ها است

تهران - ایرنا - مشاور استاندار و مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری تهران گفت: امید، اخلاق و ارزش آفرینی کارکرد اصلی و وظیفه مهم روابط عمومی ها در حوزه اطلاع رسانی و فعالیت های رسانه ای است.

به گزارش ایرنا، علیرضا مهدوی شاهرودی روز یکشنبه در چهارمین مجمع شورای هماهنگی روابط عمومی های استان تهران که با حضور استاندار و فرمانده انتظامی تهران بزرگ در سالن اجتماعات استانداری برگزار شد افزود: رسانه مهم ترین ابزار برای تقویت امید و نشاط در جامعه است و روابط عمومی ها برای موفقیت در انجام وظایف و ماموریت ها محوله باید به خوبی از این ابزار کارآمد و اثربخش در جامعه استفاده کنند.
وی تصریح کرد: روابط عمومی دستگاههای اجرایی باید با استفاده از ظرفیت و قابلیت های ویژه رسانه ها، آفریننده اخلاق و اشاعه دهنده ارزش های انسانی و اسلامی باشند.
مهدوی شاهرودی اظهار کرد: از سوی دیگر، روابط عمومی ها باید با ایجاد ارتباطات گسترده و توجه جدی به مخاطبان خود، تسهیل کننده روابط درون و برون سازمانی باشند.
مدیرکل روابط عمومی استانداری تهران در ادامه با اشاره به برگزاری باشکوه انتخابات هفتم اسفندماه، گفت: تلاش جمعی و هدفمند روابط عمومی دستگاههای اجرایی استان تهران در سایه مدیریت شورای هماهنگی روابط عمومی ها نقش مهم و قابل توجهی در خلق این حماسه ملی و باشکوه داشتند.
مهدوی شاهرودی افزود: کنترل هیجانات و مدیریت فضای جامعه برای ایجاد فضای پرشور و بانشاط از جمله اقدامات قابل توجهی روابط عمومی دستگاههای اجرایی و رسانه های استان تهران در فراهم کردن بستر مناسب برای حضور باشکوه و حماسی مردم در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری بود.
وی تصریح کرد: کمیته روابط عمومی و تبلیغات ستاد انتخابات استان تهران نیز در روند برگزاری انتخابات هفتم اسفند 94 با تلاش در راستای فراهم کردن فضای امن و بدور از حاشیه، نقش موثری در برگزاری انتخاباتی شکوهمند و با حضور حداکثری و آگاهانه مردم برعهده داشت.
وی با بیان اینکه امروز مهم ترین دغدغه مدیریت روابط عمومی استانداری تهران اطلاع رسانی دقیق و به هنگام از خدمات و فعالیت های مجموعه دولت و دستگاههای اجرایی استان است گفت: همین امر موجب شده تا روابط عمومی استانداری تهران موفق به کسب عنوان برتر در میان 31 استان کشور شود.
چهارمین مجمع شورای هماهنگی روابط عمومی های استان تهران با حضور سیدحسین هاشمی استاندار تهران، سردار حسین ساجدی نیا فرمانده انتظامی تهران بزرگ، معاونین امنیتی و برنامه ریزی استاندار، مدیرکل سیاسی، انتخابات و روابط عمومی استانداری تهران و جمعی از فرمانداران و مدیران دستگاههای اجرایی استان در سالن اجتماعات استانداری برگزار شد.
دراین آئین که مدیران روابط عمومی دستگاههای اداری و نهادهای اجرایی استان تهران حضور داشتند، از روابط عمومی های برتر سازمان ها و دستگاههای استان تجلیل و تقدیر است.
دراین آئین از «رضا صادق زاده» مدیر روابط عمومی فرمانداری شهریار، «سعید روحانی» مدیر روابط عمومی شهرداری پردیس و «علی جزء خراسانی» مدیر روابط عمومی شرکت برق منطقه تهران به عنوان روابط عمومی های برتر استان با اهدا لوح تقدیر و هدایایی تجلیل شد.
همچنین درادامه از «محسن نسج همدانی» معاون امنیتی، انتظامی استاندار تهران و «سردار حسین ساجدی نیا» فرمانده انتظامی تهران بزرگ نیز به عنوان مدیران برتر در همراهی با روابط عمومی ها تقدیر شد.
تهرام 9343//1625
کد N1251844

وبگردی