آفتاب

امکانات مهیا شود خیال بنا هم راحت می‌شود/تیم ملی کشتی فرنگی از هر نظر آماده است

امکانات مهیا شود خیال بنا هم راحت می‌شود/تیم ملی کشتی فرنگی از هر نظر آماده است

ما همواره می‌خواهیم که تیم ملی کشتی فرنگی همانند المپیک لندن نتیجه بگیرد ولی باید به اتفاقات ورزشی هم توجه داشته باشیم.

مهدی هوریا، عنوان دار کشتی فرنگی و عضو شورای فنی تیم ملی کشتی فرنگی با اشاره به آمادگی تیم ملی کشتی فرنگی به خبرنگار ورزشی ایلنا می‌گوید: مسابقات جام‌جهانی شیراز به نوعی پیش بازی المپیک محسوب می‌شود و با توجه به میزبانی ما در این رقابت‌ها می‌توانیم بهترین نتیجه را کسب کنیم و برای بازی‌های المپیک آمادگی مناسبی داشته باشیم. به غیر از حمید سوریان که به دلیل وزن کم کردن‌های متعدد و خستگی مسابقات گزینشی در این رقابت غایب خواهد بود باقی اعضای اصلی به میدان خواهند رفت.

او ادامه می‌دهد: فدراسیون کشتی تمام تلاش خود را انجام می‌دهد تا تیم با کیفیتی را به المپیک اعزام کند و بهترین نتیجه را بگیرد ولی برگزاری اردوها و روانه کردن کشتی‌گیر هزینه دارد. هنگامی که معاون وزیر به تمرینات تیم ملی آمده بود از بدهی‌ها صحبت کردند نه از تزریق بودجه. با رایزنی‌هایی که از سوی فدراسیون انجام خواهد شد باید این مشکلات برطرف شود تا تیم با انگیزه و شرایط روانی مطلوبی به المپیک برود.

هوریا با اشاره به گفته‌های اخیر محمد بنا در خصوص مشکلات موجود اذعان می‌دارد: محمد بنا نشان داده که یکی از تاثیرگذارترین مربیان ایران است و گفته‌های او را می‌توان به عنوان کسی که از داخل گود حرف می‌زند شنید. امیدوارم با مهیا شدن امکانات محمد بنا هم راضی شود و خیالش از بابت المپیک راحت باشد. چشم بسیاری از ایرانیان به مدال‌های المپیک کشتی فرنگی دوخته شده و با در نظر گرفتن این موضوع باید اهمیت بیشتری به آن داده شود.

دارنده مدال نقره المپیک مونیخ درمورد نتایجی که تیم ملی کشتی فرنگی می‌تواند در المپیک ریو کسب کند، می‌گوید: ما همواره می‌خواهیم که تیم ملی کشتی فرنگی همانند المپیک لندن نتیجه بگیرد ولی باید به اتفاقات ورزشی هم توجه داشته باشیم. تیم ملی فرنگی ایران در شرایط خوبی قرار دارد تا در المپیک ریو بتواند مدال‌های خوش رنگی کسب کند.

 

کد N1249864

وبگردی