آفتاب

صدا و سیما تصویر برادرم را به جای من پخش کرد/مسوولان وزارت ورزش به ما اهمیت نمی‌دهند

صدا و سیما تصویر برادرم را به جای من پخش کرد/مسوولان وزارت ورزش به ما اهمیت نمی‌دهند

هنگامی که توانستم برای ایران سهمیه المپیک کسب کنم صداوسیما فیلمی از من در اختیار نداشت تا پخش کند و به جای من فیلم و تصویر برادرم پخش شد.

محمد صمیمی، ملی‌پوش المپیکی دوومیدانی ایران در رشته پرتاب دیسک در خصوص تمرینات خود در روزهای منتهی به المپیک ریو به خبرنگار ورزشی ایلنا می‌گوید: از دو هفته پیش که از اردوی مجارستان بازگشته‌ایم در اصفهان تمرینات خود را پیگیری می‌کنم تا اینکه برنامه لیگ مشخص شود و برنامه‌های آینده را مطابق با مسابقات لیگ بچینیم. به نظرم تمرینات خوبی را پشت سرگذاشته‌ام تا المپیک را با پرتاب‌های خوب آغاز کنم.

او ادامه می‌دهد: متاسفانه هنوز برنامه لیگ مشخص نیست و هنوز هم طلبم را از باشگاه فصل پیش دریافت نکرده‌ام. چند سال است که برای تیم نفت پرتاب می‌کنم و در پایان سال پولم را دریافت می‌کردم ولی امسال به دلایلی که از آن بی‌خبرم هنوز مبلغی دریافت نکرده‌ام و همچنین تیمی هم به من پیشنهادی نداده است.

نماینده ایران در المپیک ریو خاطرنشان می‌کند: گویا مسوولان وزارت ورزش اهمیتی به ورزش دوومیدانی نمی‌دهند. حتی اگر ده درصد پولی که به رشته‌های پرهزینه اختصاص می‌دهند به ما تزریق کنند همه مشکلات ما حل می‌شود. دوومیدانی در ایران با توجه به مدال المپیک لندن احسان حدادی قابلیت‌های خود را نشان داد ولی تا کنون آنطور که باید به ورزش پر مدال دوومیدانی اهمیت ندادند. هر ورزشکار در دوومیدانی می‌توان سه سهمیه کسب کند. ما در ایران افرادی داریم که رکوردهای‌شان نزدیک به رکورد کسب سهمیه است ولی به دلیل مشکلات مالی ورزش را رها می‌کنند.

صمیمی می‌گوید: هنگامی که توانستم برای ایران سهمیه المپیک کسب کنم صداوسیما فیلمی از من در اختیار نداشت تا پخش کند و به جای من فیلم و تصویر برادرم پخش شد. این یک اشتباه نبود بلکه ضعف مدیریت ورزش و بی‌اهمیت بودن کسب سهمیه ما را می‌رساند. حتی اگر ما مدال المپیک بگیریم باز هم اهمیتی برای مسوولان نداریم. تقریبا همه ورزشکاران دوومیدانی کار ایران از این مشکلات رنج می‌برند.

کد N1249674

وبگردی