آفتاب
توکلی به مهر خبر داد؛

آمار ثبت نام در کاردانی فنی حرفه ای/ چهارشنبه آخرین فرصت ثبت نام

آمار ثبت نام در کاردانی فنی حرفه ای/ چهارشنبه آخرین فرصت ثبت نام

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: تاکنون بیش از ۱۳ هزار نفر در آزمون ورودی دوره های کاردانی نظام جدید ثبت نام کرده اند.

دکتر حسین توکلی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: ثبت نام برای ثبت نام آزمون ورودی دوره های کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه ای و مؤسسات آموزش عالی  غیردولتی – غیرانتفاعی سال ۹۵ از روز چهارشنبه ۲۲ اردیبهشت ماه آغاز شده است و تاکنون ۱۳ هزار و ۲۰۸ نفر در این دوره ها ثبت نام کردند.

وی افزود: ثبت نام برای این دوره ها تا چهارشنبه ۲۹ اردیبهشت ماه ادامه دارد.

توکلی خاطرنشان کرد: استقرار اطلاعات ثبت نامی داوطلبان به صورت اینترنتی بر روی سایت سازمان سنجش برای مشاهده یا ویرایش اطلاعات در روزهای ۲۲ تا ۳۱ اردیبهشت ماه صورت می گیرد.

وی افزود: کارت شرکت در آزمون و برگ راهنمای آزمون از طریق سایت سازمان سنجش در روزهای ۱۹ تا ۲۱ مرداد ماه منتشر می شود و آزمون ورودی دوره های کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه ای و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی برای رشته های با آزمون در روز ۲۲ مرداد ۹۵ برگزار می شود. 

مشاور عالی سازمان سنجش گفت: نتایج نهایی در دهه آخر شهریورماه منتشر می شود و کارنامه نهایی آزمون نیز در هفته آخر مهرماه در سایت سازمان سنجش قرار می گیرد.

توکلی تاکید کرد: از تعداد ۴۲ رشته امتحانی در آزمون دوره های کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه‌ای و موسسات آموزش عالی غیردولتی- غیرانتفاعی سال ۱۳۹۴ پذیرش ۱۱ رشته امتحانی از طریق آزمون و پذیرش در ۳۱ رشته امتحانی صرفاً با سوابق تحصیلی (معدل کل دیپلم) است.

کد N1249409

وبگردی