آفتاب

انتخابات مجامع جمعیت هلال احمر نماد مردمی بودن این نهاد است

انتخابات مجامع جمعیت هلال احمر نماد مردمی بودن این نهاد است

ایلنا: نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر گفت: انتخابات مجامع جمعیت هلال احمر نماد مردمی بودن این نهاد است که امیدواریم رای مردم مجمع قدرتمندی برای جمعیت هلال احمر رقم بزند.

به گزارش ایلنا از پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر، حجت الاسلام والمسلمین معزی با حضور در شعبه اخذ رای معاونت توانبخشی انتخابات مجامع هلال احمر افزود: البته انتخابات مجامع جمعیت هلال احمر نیز نماد مردمی بودن این جمعیت بوده که بسیار ارزشمند است. حضور مردم در تمام انتخابات پررنگ است و آنان در سرنوشت عرصه های مختلف کشور سهیم اند.

وی با بیان این که مردم با مشارکت در انتخابات هلال احمر می توانند افراد اصلح را به عنوان نماینده خود در مجمع معرفی کنند، اظهار کرد: براساس گزارش هیات نظارت در حال حاضر انتخابات در تمام استان های کشور طبق روال در حال انجام است و انتظار داریم با انتخاب مردم، جمعیت خوبی را رقم بزند.

نماینده ولی‌فقیه در جمعیت هلال‌احمر ابراز امیدواری کرد تا برآیند این انتخابات، مجمع قدرتمندی برای انتخاب شورای عالی توانمند جمعیت هلال‌احمر باشد.

حجت الاسلام معزی با اشاره به منویات رهبری درمورد اهداف جمعیت هلال‌احمر، تصریح کرد: اهداف هلال‌احمر منطبق با تعالیم اسلام است که به انسان‌ها را به نوعدوستی، احسان، نیکوکاری و ... دعوت می‌کند که انشالله رأی مردم و انتخاب مجمع برای این جمعیت منشأ خیروبرکت باشد.

رای گیری چهارمین دوره انتخابات مجامع جمعیت هلال احمر از صبح امروز (جمعه) توسط رابطان ستاد مرکزی در سراسر کشورآغاز شده و تا ساعت 12 امروز ادامه یافت.

شمارش آرا بلافاصله پس از پایان مدت زمان رای گیری انتخابات مجامع جمعیت هلال احمر آغاز شده و منتخبان به صورت آنلاین به ستاد مرکزی نظارت بر چهارمین دوره انتخابات مجامع جمعیت هلال احمر اعلام می شوند.

رابطان ستاد مرکزی از میان مدیران کل، معاونان و روسای ادارات و سازمان های جمعیت هلال احمر انتخاب شده اند و هر یک از آن ها وظیفه ایجاد هماهنگی و تسهیل گری با یک یا حداکثر 2 استان را برعهده دارند.

این انتخابات در آخرین روز از هفته هلال احمر که از 18 اردیبهشت ماه آغاز شده بود، برگزار شد.

 

کد N1248367

وبگردی