آفتاب

قیچی شدن تریلی در تربت حیدریه هشت مصدوم داشت

قیچی شدن تریلی در تربت حیدریه هشت مصدوم داشت

تربت حیدریه - ایرنا - حادثه قیچی کردن یک دستگاه تریلی حامل برنج در محور تربت حیدریه - مشهد عصر پنجشنبه منجر به مصدومیت هشت سرنشین این خودرو شد.

معاون مدیرعامل و رییس جمعیت هلال احمر تربت حیدریه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: با گزارش این حادثه در ساعت 14 و 30 دقیقه امروز به پایگاه شهدای کامه، امدادگران به یاری حادثه دیدگان در 15 کیلومتری شمال شرق تربت حیدریه شتافتند.
رضا مومن زاده افزود: سرنشینان مصدوم تریلی اعضای دو خانواده بودند که سه تن به صورت سرپایی درمان شدند و پنج نفر دیگر نیز برای درمان و مراقبت بیشتر با دو دستگاه آمبولانس اورژانس و هلال احمر به بیمارستان نهم دی تربت حیدریه انتقال یافتند.
وی برآورد اولیه در خصوص علت بروز این سانحه را عدم توجه به جلو و یا خستگی راننده عنوان کرد و گفت: عملیات امداد حدود چهار ساعت به صول انجامید و امدادگران در ساعت 16 و 30 دقیقه، پس از ایمن سازی مکان وقوع حادثه، محل را ترک کردند.
شهرستان 250 هزار نفری تربت حیدریه در 150 کیلومتری جنوب غربی مشهد واقع است و مسیر ارتباطی آن با مشهد به علت کوهستانی بودن و وجود سه گردنه پرپیچ و خم، شاهد حوادث جاده ای زیادی است.
شبک **6121/5132 **1917
کد N1247660

وبگردی