آفتاب

دبیرکل کمیته ملی المپیک: کشورها از والیبال ایران به نیکی یاد می کنند

دبیرکل کمیته ملی المپیک: کشورها از والیبال ایران به نیکی یاد می کنند

مشهد- ایرنا- دبیرکل کمیته ملی المپیک گفت: والیبال ایران در جهان شناخته شده است به طوریکه بسیاری از کشورها از والیبال ایران به نیکی یاد می کنند و ایران را جزو کشورهای قدرتمند در این رشته ورزشی می دانند.

به گزارش ایرنا، شاهرخ شهنازی روز چهارشنبه در حاشیه برگزاری مجمع عمومی و سالیانه فدراسیون والیبال طی گفت و گو با خبرنگاران افزود: والیبال یکی از رشته هایی است که برای جمهوری اسلامی ایران افتخار می آفریند.
وی اظهار کرد: فدراسیون والیبال ایران یکی از بهترین فدراسیون های کشور و در کلاس جهانی است.
وی گفت: پیشکسوتان و متخصصان خوبی در این فدراسیون و این رشته ورزشی فعالیت دارند که کمک بسیار به روند رو به رشد آن دارند.
دبیر کل کمیته ملی المپیک افزود: فدراسیون والیبال نظم و انضباط مالی و اداری خوبی دارد و برهمین اساس هرچه قدر بودجه از دولت برای این فدراسیون درنظرگرفته شود به صورت 100درصد به آن اختصاص می یابد.
رئیس فدراسین والیبال نیز با بیان اینکه والیبال ایران در زمینه استفاده از نظام های جدید همانند راه اندازی باشگاه پیامکی در کشور و قاره آسیا الگو شده است گفت: والیبال ایران تنها رشته تیمی و گروهی ایران است که در این سطح از جهان قرار دارد و باز هم می تواند شرایط بهتری را تجربه کند.
محمدرضا داورزنی افزود: والیبال تنها فدراسیونی است که از طریق راه اندازی باشگاه پیامکی به درآمدزایی رسیده است.
مجمع عمومی و سالیانه فدراسیون والیبال امروز با حضور نصرالله سجادی معاون وزیر ورزش و جوانان و مسئولان فدراسیون والیبال در مشهد برگزار شد.
7498/ 6053/ 6042
کد N1246017

وبگردی