آفتاب

اقدامات لازم برای فراگیر شدن پلیس افتخاری در مناطق انجام شود

اقدامات لازم برای فراگیر شدن پلیس افتخاری در مناطق انجام شود

ایلنا: رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد که باید نسبت به فراگیر شدن پلیس افتخاری در مناطق اقدامات لازم صورت گیرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علیرضا دبیر؛ رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران در دویست و پنجاه و هشتمین جلسه شورا اظهار داشت: شهردار منطقه ۱۶ تهران باید مشکلات این منطقه را حل کند.

وی با اشاره به اینکه گفته می‌شود؛ کارخانه روغن نباتی قو باید جابجا شود، گفت: با این اقدام هزار فرصت شغلی از شهر خارج می‌شود و در این زمینه بهتر است که سیستم کارخانه به روز شود تا آلایندگی آن کاهش یابد. اینطور نمی‌شود که هر معضلی در شهر داریم آن را به بیرون از شهر منتقل کنیم.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه چطور یک پروژه در منطقه یک سریع ساخته می‌شود، اما در منطقه جنوب شهر مانند جوادیه این اقدام به سرعت انجام نمی‌گیرد، افزود: بزرگ‌ترین خیابان جوادیه به نام شهید پرستویی برادر پرویز پرستویی نامگذاری شده، اما ترافیک در آنجا زیاد است و باید نسبت به حل این معضل اقدام شود.

در ادامه اظهارات اعضای شورا درباره بررسی مشکلات منطقه ۱۶، پرویز سروری؛ رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای شهر تهران با تاکید بر اینکه مکا‌ن‌های فرهنگی و ورزشی در منطقه ۱۶ باید ایجاد شود، گفت: منطقه ۱۶ با کمبود فضای سبز مواجه است و باید نسبت به توقفگاه شرکت اتوبوسرانی در این منطقه اقدامات لازم صورت گیرد.

رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران اضافه کرد: از سال ۱۳۸۲ در مجلس شورای اسلامی بازارچه ابریشم مورد پیگیری قرار گرفت، اما عده‌ای با سوءاستفاده آن را تصرف کرده و هنوز مشکل حل نشده است.

سروری در ادامه تاکید کرد که باید جلسه‌ای درباره تقویت ناجا به منظور امنیت مناطق داشته باشیم و نسبت به فراگیر شدن پلیس افتخاری در مناطق اقدامات لازم صورت گیرد.

 

کد N1243402

وبگردی