آفتاب

نجف نژاد: اخراج مظلومی پیشنهاد من است

نجف نژاد: اخراج مظلومی پیشنهاد من است

همشهری آنلاین: رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: پرویز مظلومی سرمربی تیم هنوز برکنار نشده است و من در نشست سه‌شنبه (۲۱ اردیبهشت) هیات مدیره پیشنهاد برکناری وی را ارائه می‌دهم.

مقداد نجف نژاد در گفت‌و‌گو با ایرنا با قاطعیت برخی اخباری كه به نقل از وی در پایگاه‌های اجتماعی و رسانه‌ها در خصوص بركناری سرمربی استقلال منتشر شد را رد كرد و گفت: هیات مدیره باید در مورد سرمربی تیم تصمیم‌گیری كند.

وی در پاسخ به این سئوال كه در صورت بركناری مظلومی جانشین وی در بازی باقی مانده لیگ برتر و فینال جام حذفی چه كسی خواهد بود؟ گفت: فرد مورد نظرم را فردا به اعضای هیات مدیره باشگاه معرفی می‌كنم.

رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال در پاسخ به این سوال كه آیا فرهاد مجیدی در دو بازی آینده استقلال با پیشنهاد وی سكاندار این تیم می‌شود، گفت: این موضوع در جلسه فردا هیات مدیره و در صورت موافقت با بركناری مظلومی مشخص خواهد شد.

نجف نژاد در این گفت‌و‌گو از اظهار نظر در مورد رفتارهای مهدی رحمتی سنگربان و كاپیتان آبی پوشان در دیدار مقابل تراكتورسازی تبریز و حاشیه‌های ایجاد شده در این بازی خودداری كرد و گفت: در این زمینه نیز در نشست هیات مدیره بحث خواهیم كرد.

کد N1242424

وبگردی